سرهنگ رشید زاده:داعشی ها در زمان مناسب ضربات سهمگین ما را لمس خواهند کرد

سرهنگ رشید زاده:داعشی ها در زمان مناسب ضربات سهمگین ما را لمس خواهند کرد

فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف اصفهان گفت: داعشی ها ضربات سهمگین ما را در زمانبندی مناسب دریافت می کنند.

به گزارش خبرفوری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ پاسدار سیف الله رشید زاده در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: قطعا تمهیدات در قبال شهادت شهید محسن حججی طبقه بندی شده و محرمانه است و داعشی ها در زمان مناسب ضربات سهمگین رزمندگان ما را مانند گذشته لمس خواهند کرد.

او با بیان اینکه تمهیدات نظامی طبق موقعیت هایی که ایجاد می شود با حمایت های مقرهای مختلف انجام می پذیرد ادامه داد: در لحظه شهادت محسن حججی بصورت غافلگیرانه نیرویی برای پشتیبانی وجود نداشت.

سرهنگ رشید زاده گفت: حجم زیاد داعشی ها سبب شد که عده ای از جمله شهید محسن حججی به شهادت برسند اما همان موقعیت حدود شش ساعت بعد بدست بچه های جبهه مقاومت افتاد، منطقه تنف و جمونه محل مثلثی شکل است که مرز مشترک میان عراق، سوریه و اردن است و به لحاظ حمایتی که وجود داشت نیروهای داعشی تلاش های زیادی می کردند که پل ارتباطی این سه بخش را قطع کنند.

فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف اصفهان گفت: داعشی ها همانطور که در طول 6 سال گذشته تدابیر و اهداف شومشان برای رخنه کردن در ایران به در بسته خورده به کوری چشمشان می بینیم که امروز هم رزمندگان اسلام توانسته اند همه توطئه های این گروه را از بین ببرند.

منبع: صداوسیما

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها