بو‌ستان‌ها و ۲ پارکینگ بزرگ قم بسته می‌شود

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم از تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها و دو پارکینگ بزرگ قم به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

بو‌ستان‌ها و ۲ پارکینگ بزرگ قم بسته می‌شود

سید امیر سامع در جلسه ستاد پیشگیری،‌ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم اظهار داشت: شهرداری این آمادگی را دارد که در ورودی‌های شهر اطلاع‌رسانی و پیشگیری برای مقابله با ویروس کرونا بدون حضور شخص داشته باشد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم با اشاره به موضوع تعطیلی بوستان‌های بزرگ گفت: بوستان‌هایی که حصار داشته و ورودی دارند را می‌توانیم تعطیل کنیم و برای یک سری بوستان‌ها محدودیت ترافیکی برقرار کنیم، البته بوستان‌هایی که نقش محلی و ناحیه‌ای دارند را می‌توانیم باز بگذاریم.

سامع در خصوص تعطیلی پارکینگ‌ها نیز ابراز کرد: از فردا پارکینگ زائر و شهرداری را تعطیل می‌کنیم اما پارکینگ حاشیه ساختمان زمزم و جلوی مصلی باز است؛ امیدواریم بتوانیم محدودیت و تعطیلی پارکینگ‌ها را با کمک پلیس راهور به خوبی اطلاع‌رسانی کنیم.

به گفته معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم ظرفیت شستشوی شهر و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی دو برابر شده است.

وی اطلاع‌رسانی میدانی به‌صورت صوتی را مورداشاره قرارداد و گفت: در این زمینه ده خودرو که شامل 5 خودرو آتش‌نشانی و 5 خودرو پیشگیری از تخلفات شهرداری هستند را فعال کرده‌ایم که به‌صورت روزانه کار خود را انجام می‌دهند؛ همچنین 30 سامانه اذان‌گو هم با هماهنگی مدیریت بحران فعال‌شده و هشدارها را به مردم می‌دهند.

سامع در پایان با اشاره به انجام اطلاع‌رسانی شهری در حد وسیع گفت: در قالب 1500 آویز، 150 پرتابل و 15 پل عابر پیاده مسائل بهداشتی، "در خانه بمانید" و عدم تجمع و هشدارها به مردم داده می‌شود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها