کشف بیش از نیم تن مواد روانگردان شیشه در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان اشتهارد از یک دستگاه خودرو تریلی، ۵۷۲ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف شد.

کشف بیش از نیم تن مواد روانگردان شیشه در استان البرز

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی پلنگ آباد در محور اشتهارد-ماهدشت در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا به ویژه اقلام شوینده و بهداشتی، با اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو تریلی کانتینردار مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی گفت: راننده تریلی به محض مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده و قصد فرار داشت که با اقدام به موقع ماموران خودرو متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۵۷۲ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه شامل ۵۰۹ کیلوگرم محلول اولیه شیشه و ۶۳ کیلو گرم شیشه آماده که به طرز ماهرانه ای در باک خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این رابطه، گفت: این مقدار مواد روانگردان شیشه از مرزهای شرقی کشور تهیه و بارگیری شده بود و در حال انتقال به شهر تهران بود که در یک عملیات موفق پلیسی کشف و به مقصد نرسید.

سردار محمدیان در پایان، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: پلیس با به‌ کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها