رشد 70 درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از رشد 70 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد.

رشد 70 درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری

سید قدیر مرتضوی 25 مرداد ماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد:

مرتضوی با بیان اینکه نگاه به اعتیاد، نگاه آسیب اجتماعی است، یادآور شد: حوزه اعتیاد تنها آسیب اجتماعی جامعه است که بر دیگر آسیب‌های اجتماعی تأثیر می‌گذارد.
وی به ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف مواد مخدر و آثار سوء آن تأکید و خاطرنشان کرد: اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی است که هدف شورای مبارزه با مواد مخدر آگاهی افراد جامعه و تشویق آن‌ها در بحث مشارکت‌های اجتماعی است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: تعداد برخورد با عوامل تولید و توزیع مواد مخدر نیز طی سال جاری افزایش داشته است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: هم اکنون چهار روحانی به منظور تقویت مسائل اعتقادی در مناطق آلوده به مواد مخدر استان اعزام شده‌اند و استقرار آن‌ها نیازمند بودجه برای احداث خانه عالم است.
حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی با اشاره به وجود و شناسایی دو هزار و 700 منطقه در کشور بعنوان منطقه ویژه و آسیب‌پذیر مواد مخدر، تصریح کرد: از این تعداد دو منطقه در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها