اعتیاد شدید مردم در 50 روستای همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه اهمیت مبارزه با موادمخدر تأکید کرد: مبارزه با موادمخدر باید اجتماعی شود به طوریکه از ظرفیت مردم و دستگاه‌های مختلف بهره گرفت.

اعتیاد شدید مردم در 50 روستای همدان

حجت‌الاسلام والمسلمین علی دشتکی سه‌شنبه 24 مرداد در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، تصریح کرد: در صورتی می‌توان در زمینه اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کرد که از ظرفیت نیروهای مردمی و سمن‌ها بهره‌مند شد.

وی ادامه داد: باید برای حل چنین مسائلی به صورت حضوری در مناطق آسیب‌خیز حضور داشت و به صورت برنامه‌ریزی شده و شبکه‌ای در محلات به این موضوع پرداخت.

دشتکی با اشاره به اینکه مردم 50 روستا در همدان دچار اعتیاد شدید هستند، افزود: پایگاه‌های محلی در قالب طرح سلامت اجتماعی از اوایل امسال در مناطق آسیب‌خیز و این 50 روستا اجرایی شده است.

وی بر اختصاص اعتبار برای اجرایی شدن طرح و ایده سمن‌ها تأکید کرد و گفت: مجموع اعتبارات استانی در زمینه مبارزه با موادمخدر کم نیست بنابراین می‌طلبد برای اجرایی شدن طرح و برنامه سازمان‌های مردم نهاد اعتباراتی از سوی دستگاه‌ها تخصیص یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان به تقویت سمن‌ها در حوزه مبارزه با موادمخدر تأکید و خاطرنشان کرد: باید زمینه لازم برای اجرایی شدن طرح و برنامه سمن‌ها فراهم شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها