رای اعتماد به ١٤ وزیر پیشنهادی قطعی است

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: رای اعتماد به 14 وزیر پیشنهادی قطعی است، 3 نفر دیگر هم که نمی‌خواهم نامشان را بازگو کنم ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.

رای اعتماد به ١٤ وزیر پیشنهادی قطعی است

به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و نماینده مردم تهران در خانه ملت ، درباره شکایت خانه احزاب از کمیسیون ماده 10 احزاب، اظهار داشت: احزاب انگیزه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارند و دلیل آن‌ هم مشخص است چراکه همه اعضای کمیسیون ماده 10 حکومتی و از قوه قضاییه، مجلس و دولت است؛ لذا نمایندگان احزاب انگیزه ای برای حضور در این کمیسیون را ندارند.
وی افزود: در این نشست به دوستان تاکید کردم که دوستان بیایند و در انتخابات این کمیسیون شرکت کنند.
کواکبیان تاکید کرد: ما باید در مجلس شورای اسلامی با اصلاح قوانین برای احزاب انگیزه ایجاد کنیم، حزب و تحزب مظلوم واقع شده به همین دلیل، خانه احزاب داریم.
دبیر کل حزب مردم سالاری تصریح کرد: به فکر تغییر قانون احزاب و مواردی از این قانون هستیم، هم اکنون نیز منتظریم قدری بحث کابینه و مسائل مربوط به آن پیش رود تا فرصت کنیم به عنوان طرحی در مجلس یا از طریق دولت لایحه‌ای ارائه دهیم.
نماینده مردم تهران در مجلش شورای اسلامی همچنین درباره وضعیت رأی اعتماد وزرای پیشنهادی خاطر نشان کرد: قطعی می‌توانم اعلام کنم که 14 وزیر پشنهادی رأی می‌آورند، یک وزارتخانه هم که سرپرست گذاشته‌اند، 3 نفر دیگر هم که نمی‌خواهم نامشان را بازگو کنم ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند، به هر حال بحث تبادل نظر تا پنجشنبه ادامه دارد و شاید تا این روز مسائل مربوط به این سه نفر هم مرتفع شود.
کواکبیان در پایان خاطر نشان کرد: 7 الی 8 نفر از وزرای قبلی مانند قاضی‌زاده هاشمی، ظریف ، زنگنه حضورشان در مسند وزارت قطعی است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها