فقط یکی دو روز پس از مدال جهانی مورد توجه بودم

دارنده مدال طلا و برنز رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری جهان در دسته ۱‌۰۲ کیلوگرم گفت: من فقط همان یکی دو روز اولی که مدال جهانی کسب کردم، مورد توجه بودم و اکنون که مصدوم هستم، کسی از من خبر ندارد.

فقط یکی دو روز پس از مدال جهانی مورد توجه بودم

رضا دهدار درخصوص روند بهبودی اش پس از مصدومیت اخیر، اظهارکرد: پیش از حضور در رقابت های جام فجر که مدتی پیش برگزار شد، در تمرینات از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم. نمی خواستم در این مسابقات وزنه بزنم ولی به من گفته شد که حتما باید وزنه بزنی و من هم در رقابت ها به روی تخته رفتم ولی نتوانستم نتیجه لازم را کسب کنم.

وی بیان کرد: پس از عکس برداری از زانویم مشخص شد که تاندون رباط صلیبی و تاندون پشت زانویم دچار کشیدگی شده است. پزشک نیز به من گفته است که ۲۰ تا ۳۰ روز حتما باید به زانویم استراحت مطلق بدهم و هر روز نیز فیزیوتراپی انجام دهم. اکنون در حال انجام فیزیوتراپی هستم تا هر چه سریع تر بتوانم تمریناتم را آغاز کنم.

قهرمان وزنه برداری جهان در ادامه عنوان کرد: برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شدم که دچار مصدومیت شدم و به احتمال خیلی زیاد حضور در این رقابت ها را از دست می دهم اما تلاش می کنم که در مسابقات جهانی که دی ماه سال ۹۹ برگزار می شود، بهترین نتیجه را کسب کنم. اگر مسابقات آسیایی نیز به خاطر پیشگیری از کروناویروس به تعویق بیفتد، فکر می کنم که وزنه برداران المپیکی را به این رقابت اعزام کنند.

وی همچنین درباره وضعیت وزنه برداری ایران، گفت: خدا را شکر سهراب مرادی پس از مصدومیتی که برایش ایجاد شد، در مسابقات اخیر توانست خوب کار کند و اکنون شرایط خوبی دارد. از نظر من سهراب مرادی و کیانوش رستمی هستند که می توانند برای ایران در المپیک توکیو مدال طلا کسب کنند زیرا هم مدال جهانی و المپیک دارند و هم از تجربه لازم برخوردارند. به هر حال باتوجه به این که این وزنه برداران شانس کسب مدال در المپیک هستند باید حمایت شوند.

دهدار با بیان این که در حال حاضر من و ایوب موسوی از مدال آوران خوزستانی محسوب می شویم و انتظار داریم که مسئولان از ما حمایت کنند، افزود: رضا دهدار فقط همان یکی دو روز اولی که مدال جهانی کسب کرد، مورد توجه بود و اکنون که مصدوم هستم، کسی از من خبر ندارد. مسئولان رامهرمز نیز به ورزش اهمیت نمی دهند و آدم دلسرد می شود. هیچ کس نمی گوید تو که اکنون مصدوم هستی، هزینه درمانت از کجا تامین می شود؟ البته جا دارد از آقای فراز رامهرمزی، مربی وزنه برداری تیم ملی حفاری تشکر کنم که به من گفت می تواند شرایطی را برای تمرین و فیزیوتراپی در اهواز برایم فراهم کند.

وی ادامه داد: در مجموع مسئولان نباید وقتی یک ورزشکار مدال می گیرد، او را رها کنند. اکنون کسی می داند نواب نصیرشلال که مدال المپیک گرفته است، کجا هست؟ قریشی، رییس هیات وزنه برداری خوزستان نیز زحمت می کشد ولی نباید تنها از یک نفر انتظار داشت و همه باید کمک کنند. در هر صورت من و ایوب موسوی انتظار داریم که حمایت شویم زیرا تمام هم و غم ما روی مدال آوری و ورزش است و شغلی نداریم. از مسئولان می خواهیم از ما حمایت کنند تا در مسیر مدال آوری تنها نباشیم.

این وزنه بردار خوزستانی در پایان با درخواست از مردم برای رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه به منظور شکست کروناویروس، گفت: از مردم می خواهم باتوجه به شیوع این ویروس، نکات و مسایل بهداشتی را رعایت کنند. مسافرت نروند و در خانه بمانند. اگر مجبور به ترک خانه برای کارهای ضروری شدند نیز حتما نکات بهداشتی از جمله استفاده از دستکش و ماسک را رعایت کنند تا کورنا را شکست دهیم.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها