دستگیری اعضای باند وحشت در کرمانشاه

اعضای باند وحشت که با تیراندازی و تخریب اموال عمومی و خصوصی در کرمانشاه باعث رعب و حشت شده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند وحشت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری ، سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی کرمانشاه در تشریح فعالیت اعضای این باند و نحوه دستگیری آنها گفت: به دنبال وقوع چندين فقره تيراندازي منجر به جرح و تخريب اموال عمومی و خصوصی و نیز ایجاد رعب و وحشت درشهر کرمانشاه طی 6 ماه گذشته، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت جدی در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک باند چهار نفره اخلال در نظم را که از ماه ها قبل در استان های تهران و البرز مخفی شده بودند، شناسایی کنند و هنگامی که برای انجام یک فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت به کرمانشاه بازگشته بودند، در یکی محلات حاشیه ای شهر تحت تعقیب قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از ساعت ها مراقبت، چندين مخفيگاه اعضای این باند شناسایی و مورد بازرسي قرار گرفت، اما متهمان پیش از حضور پلیس با یک دستگاه پژو پارس متواری شده بودند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: اعضای این باند در محور کرمانشاه- کنگاور مشاهده و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند، همچنین از متهمان چندین قبضه سلاح سرد و افشانه دفاع شخصی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به پنج فقره تیراندازی منجر به جرح و خسارت در شهر کرمانشاه اعتراف کرده اند، گفت: یک قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه 30 عدد فشنگ در این زمینه از متهمان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده متهمان که دارای سوابق متعدد شرارت با انگیزه اخلال در نظم و قدرت نمایی هستند، کماکان ادامه دارد و متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی خواهند شد.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها