مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه:

نرخ کرایه اتوبوسهای شهری ارومیه ۱۸ درصد افزایش یافت

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از افزایش ۱۸ درصدی نرخ کرایه های اتوبوسهای شهری ارومیه خبر داد.

نرخ کرایه اتوبوسهای شهری ارومیه ۱۸ درصد افزایش یافت

ناصر سعید آبادی با اعلام خبر افزایش نرخ کرایه های اتوبوس ها افزود: بر اساس پیشنهاد سازمان اتوبوسرانی و تصویب اولیه در جلسه مشترک هیات مدیره و شورای سازمان و تصویب نهایی در شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری ارومیه نرخ کرایه تمامی مسیرهای شهری و روستایی شهر ارومیه و حومه تحت پوشش ناوگان اتوبوسرانی تا ۱۸ درصد افزایش یافت.

وی زمان اجرای نرخ های جدید را امروز یکشنبه مورخه ۲۲ مرداد امسال اعلام و گفت: در سال جاری نیز کرایه پرداختی با کارت بلیت با کرایه پرداختی نقدی تفاوت چشمگیر خواهد داشت.

سعید آبادی هدف از این تفاوت را ترغیب شهروندان برای استفاده از کارت بلیت الکترونیکی عنوان و ابراز امیدواری کرد: شهروندان با استفاده از کارت بلیت در پرداخت کرایه ها علاوه بر مدیریت هزینه خود کاهش تخلفات اخذ کرایه اضافی و مدیریت زمان و کنترل دقیق تر توسط سازمان را هم برای برنامه ریزی دقیق تقاضای سفر در مسیر ها و به تبع آن خدمات دهی بهینه به مسافران یاری کنند.

وی از نصب برچسب کرایه ها (کارتی و نقدی) و شماره تماس رسیدگی به شکایات در شیشه کناری دربهای ورودی اتوبوسها خبر داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه اخذ کرایه اضافی سریعاً با شماره اعلامی ۳۲۳۳۱۹۱۰ تماس و یا مراتب را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۹۱۴۹ یا سامانه ۱۳۷گزارش تا در اسرع وقت رسیدگی لازم معمول شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه در پایان تاکید کرد: تمامی باجه های شارژ و فروش بلیت الکترونیکی در پایانه های اصلی خیابان عطایی - پنجراه - مدرس - میدان ولایت فقیه وچهارراه دانشکده فعال و به مسافران که درخواست خرید یا شارژ کارت بلیت را داشته باشند ارائه خدمات خواهند کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    لطفا کرایه ها رو زیاد نکنین به کیفیت اتوبوس هاتون برسین تماما الاینده و غیر بهداشتی و غیر استاندارد و خطرناک هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها