کارپینو در مشهد راه اندازی شد

درخواست تاکسی کارپینو که پیش از این در تهران فعالیت می‌‌کرد با کسب مجوزهای لازم ارائه خدمات خود در مشهد را نیز آغاز کرد.

کارپینو در مشهد راه اندازی شد

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیجیاتو، همانطور که قبلا در خبرها خواندید اپلیکیشن درخواست تاکسی سازمان تاکسیرانی چندی پیش کارش را در تهران آغاز کرد و حالا این سازمان با ارسال بیانیه ای رسمی خبر داده که به زودی فعالیت رسمی کارپینو در مشهد نیز آغاز می شود.

احسان جهانی مدیرعامل کارپینو در مراسم آغاز به کار این اپلیکیشن درخواست تاکسی در مشهد گفت: کارپینو یک استارتاپ است که با دریافت مجوزهای قانونی از مراکز قانونی ذیصلاح وارد بازار حمل و نقل آنلاین شده است.

ما از یک سال و نیم قبل کار خود را برای طراحی برنامه آغاز کردیم و پس از تلاش‌های متعدد موفق به دریافت مجوزهای مورد نیاز شدیم. پس از دریافت مجوزها بلافاصله در پایان اسفند ۹۶ فعالیت خود را آغاز کردیم. ما می‌خواهیم با استفاده از تاکسی‌های رسمی، تأثیر متفاوتی در بازار حمل و نقل درون شهری بگذاریم.

او ادامه داد: مزیت دیگر اپلیکیشن کارپینو استفاده از راننده‌های متأهل برای تاکسی است که همین موضوع سبب امنیت و اطمینان سفر بیشتر مسافران به‌ویژه بانوان است. پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز برای مشتریان تهرانی و مشهدی تدارک دیده شده است.

مدیرعامل کارپینو در مورد راه اندازی پنل سازمانی این سامانه هوشمند درخواست تاکسی گفت: به تازگی برای تسهیل در حمل و نقل سازمان‌ ها، شرکت‌ ها و نهادها و ساماندهی هزینه‌ ای آنها، پنل سازمانی خود را راه اندازی کرده‌ایم. از تمام شرکت‌ ها و سازمان‌ ها دعوت می‌ شود برای استفاده از مزیت‌ های این پنل سازمانی با هم همکاری داشته باشیم و بتوانیم خدمات خوبی به آنها ارائه دهیم. این پنل سازمانی گزارشات بسیار جامع و ویژه را برای سازمان‌ها ارائه می‌ دهد و تسهیل در درخواست تاکسی را از طریق اپلیکیشن کارپینو فراهم می‌ آورد.

احسان جهانی در مورد کیفیت سرویس‌ های ارائه شده به کاربران تأکید کرد: برای ما کیفیت تاکسی‌ هایی که در ناوگان کارپینو حضور دارند بسیار مهم است و بر کیفیت خودروهای تاکسی‌ عادی، تاکسی تشریفات، تاکسی ون و تاکسی بانوان خودروهای حاضر در سامانه‌ کارپینو سخت‌ گیری‌ های زیادی داریم.

علیرضا قنادان رئیس هیئت مدیره کارپینو نیز در این مراسم گفت:

مشهد یک شهر خاص و ویژه‌ ای است و یکی از کلانشهرهای کشور است. گردشگرهای زیادی برای زیارت و تفریح از نقاط مختلف کشور به این شهر می‌ آیند. ما برای این زائران و گردشگران برنامه‌ های ارائه خدمات مناسب تدارک دیده‌ ایم تا کاربران ما بتوانند زمان حضور در مشهد خدمات مناسب حمل و نقلی را از ما دریافت کنند. این خدمات برای ما بسیار مهم است. علاوه بر این برای ما مهم است که شهروندان سایر شهرها نیز در زمان حضور خود در شهر مشهد خدمات مناسب حمل و نقل دریافت کنند.

مهدی علوی‌مقدم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد، در این مراسم گفت: با وجود این که تاریخچه ظهور تاکسی‌های اینترنتی طولانی بوده و کشور ما نیز از حدود ۵ سال قبل وارد این جریان شده است، اما تکلیف بسیاری از امور در این حوزه حساس از سوی قانون‌گذار مشخص نشده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف این داستان برای جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در این حوزه افزود: با وجود این که ده‌ها مجموعه تاکسی اینترنتی وارد عرصه حمل و نقل درون شهری شده‌اند، هنوز قانون برای روشن شدن حوزه فعالیت‌ها و از همه مهم‌تر نظارت دقیق بر آنها وارد نشده است.

علوی‌مقدم با ابراز تاسف از این موضوع که هیچ مجموعه‌ای، امنیت کاری این تاکسی‌ها را تضمین نکرده است، عنوان کرد: باید دستورالعملی برای اجرای رویکردهای لازم در این حوزه دیده شود و بدون این نگاه به مشکلات زیادی برمی‌خوریم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها