کلیات طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه تصویب شد

نمایندگان مردم در خانه ملت کلیات طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکایی ها در منطقه را با حداکثر آراء به تصویب رساندند.

کلیات طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه تصویب شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 22 مردادماه) مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکایی ها در منطقه با 240 رأی موافق، صفر رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع 247 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

سید حسین نقوی حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 22 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تشریح طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکایی ها در منطقه گفت: این طرح در پی ادامه رفتارهای مداخله گرایانه آمریکایی ها در منطقه و دشمنی و خصومت آن ها علیه ملت ایران تهیه شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بیش از 93 درصد نمایندگان مجلس به یک فوریت این طرح رأی دادند، اظهار کرد: نمایندگان مخالف نیز با مقابله اقدامات تروریستی آمریکایی ها مخالف نبودند بلکه خواستار استحکام بیشتر اقدامات برای مقابله با خصومت های آمریکایی ها بودند.

وی با بیان اینکه پس از ارجاع طرح مذکور به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نظرات افراد و دستگاه های ذیربط دریافت شد، افزود: خوشبختانه پیشنهادات سازنده و تقویت کننده ای توسط کمیسیون دریافت شد و براین اساس در ایام تعطیلات مجلس 4 جلسه فوق العاده در کمیسیون امنیت به منظور بررسی این پیشنهادات برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس ضمن تاکید بر اینکه چارچوب برجام در طرح مذکور حفظ شده و پیشنهادی که مغایر برجام باشد در این طرح نیامده است، تصریح کرد: آمریکایی ها می خواهند هزینه توقف برجام را به دوش ایران بیندازند اما ملت ایران از این موضوع آگاهی کامل دارند؛ این در حالی است که دولت آمریکا دوبار تاکنون اعلام کرده ایران به اجرای برجام پایبند بوده است.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکایی ها در منطقه در 8 بخش تدوین و تهیه شده است، گفت: تصویب این طرح با حداکثر آراء نمایندگان پیام ضد آمریکایی به دشمنی های آمریکایی ها در منطقه به همراه دارد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها