کیهان از دست پرویز پرستویی عصبانی شد / انتظار نمی‌رفت با سالومه دل بدهد و قلوه بگیرد

روزنامه کیهان به افشای چت برخی هنرمندان با سالومه سیدنیا واکنش نشان داد و در این بین، بیش از همه از دست پرویز پرستویی عصبانی است.

کیهان از دست پرویز پرستویی عصبانی شد / انتظار نمی‌رفت با سالومه دل بدهد و قلوه بگیرد

روزنامه کیهان نوشت:

در پی هک شدن پیج اینستاگرام «سالومه سیدنیا» مجری و تهیه‌کننده شبکه بهایی «من‌وتو»، که برای آل‌سعود کار می‌کند تصاویری از گفت‌وگوهای وی با برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها منتشر شده است که نشان از ارتباط عمیق او با برخی از بازیگران دارد.
تهمینه میلانی، پرویز پرستویی، ارژنگ امیرفضلی، رضا صادقی، علی انصاریان، شهره لرستانی و مهناز افشار از جمله سلبریتی‌هایی هستند که تصاویر چت‌هایشان با مجری شبکه سعودی من‌وتو انتشار یافته است. گفت‌وگوهایی که عمدتاًً پیرامون جمهوری اسلامی بوده نشان از بغض این جماعت نسبت به حاکمیت دارد.
در عکسی که از گفت‌وگوی تهمینه میلانی و سالومه منتشر شده، وی به صراحت به جمهوری اسلامی ایران فحاشی کرده و در نهایت منتقدین خود را ربات می‌خواند. در تصویر دیگری که از صحبت‌های سالومه و سلبریتی‌ها پخش شده، به وضوح می‌توان دید که او فیلم‌ها و عکس‌هایی را برای بازیگران ارسال می‌کند تا در صفحات مجازی‌شان منتشر کنند.
ارتباط مهناز افشار- بازیگری که مدت‌هاست به مردم ایران پشت کرده و همراه با چهره‌های ضدایرانی در شبکه‌های سعودی فعالیت می‌کند- با مجری شبکه من‌وتو، از جمله مواردی است که در پی هک شدن پیج سالومه افشا شده است.
اما نکته جالب توجه ماجرا، گفت‌گوهای پرویز پرستویی با مجری برنامه‌های ضدایرانی است. پرستویی در بخشی از صحبت‌های خود با سالومه برای او می‌نویسد که جیره‌خوار نظام نیست و از اینکه به‌خاطر برادر شهید بودنش کارت بنیاد شهید ندارد، ابراز ناراحتی می‌کند.
پرستویی در بخش دیگری از گفت‌وگویش با سالومه، او را که اساساًً فعالیتش در راستای ضدیت با مردم ایران تعریف شده، دارای قلب پاک می‌داند و در آخر هم از تهیه‌کننده شبکه من‌وتو شماره واتس‌آپش را طلب می‌کند! درد دل‌های حامد پهلان(خواننده)، مهراب قاسمخانی و چت ارژنگ امیرفضلی با سالومه از دیگر مواردی است که در پی هک شدن پیج سیدنیا افشا شده است.
اگر این چت‌ها را که غالباًً ضدحاکمیتی بوده، با قانون آمریکا درباره اعطای ویزا به متقاضیان ورود به ایالات متحده مقایسه کنیم، مشخص می‌شود که بیشتر مواضع ضدحاکمیتی سلبریتی‌ها به‌خاطر چیست؟ آمریکا از متقاضیان ویزای آمریکا در سراسر جهان می‌خواهد که سابقه فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی طی پنج سال گذشته و همچنین اطلاعات بیوگرافی خود از ۱۵ سال گذشته را ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. به عبارتی، می‌توان گفت که سلبریتی‌ها با این فرض که شاید روزی بخواهند به آمریکا بروند، در فضای مجازی مواضع ضدحاکمیتی اتخاذ می‌کنند تا در صورت لزوم، کارشان برای دریافت ویزا راحت‌تر پیش برود.
جدای از همه اینها، یقیناً سلبریتی‌هایی که با سالومه در ارتباط بوده و هستند، با علم به مواضع ضدایرانی مجری من‌وتو اقدام به چنین کاری می‌کردند.
سالومه سیدنیا کسی بود که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، در پیج اینستاگرام خود حاج قاسم را کودک‌کش خطاب کرد و حتی در یکی از پست‌هایش چنان اهانتی به سردار دل‌ها کرد که قلم از بیانش شرم می‌کند.
تکلیف امثال مهناز افشار و تهمینه میلانی مشخص و بغض‌شان نسبت به جمهوری اسلامی ثابت شده است و طبیعی است که با چنین فردی در ارتباط باشند اما از کسی مثل پرویز پرستویی انتظار نمی‌رفت که با مجری هتاک به شهید سلیمانی این‌گونه دل داده قلوه بگیرد و در انتها شماره‌اش را برای ارتباطات بیشتر طلب کند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مهدی
    0

    این خیانت به کشور ومردمه که خائن بی مزدو مواجب وگاهی با مواجب گناهش از قلم به مزدی کشور بیشتره وقابل مقایسه نیست .دادن آزادی زیاد به بازیگران وسلبریتی هااینچنین به کشور خیانت می کنند واسمش رومی گذارند آزادی وچه وچه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خیانت به کشور دلار ۱۶ تومنی وسکه ۶ میلیونی خیانت به کشور نبود نون تو سفره ی مردم و گوشت کیلویی ۱۵۰ تومنه بقیه اش رو نمیگم

    • علیرضا
      0

      شما بیخود میکنی اشتباه رای میدی بعد از بقیه طلبکاری خربزه خوردی مرد باش به گردن بگیر

  • فرح
    0

    ای خاک بر سر اون سلبریتی که وطن فروشی میکند وبا شبکه اجتماعی معاند همکاری میکند شرمتان باد

  • هموطن
    0

    خیانت درهرلباس هرجایگاهی. هرموقعیتی به کشور خدالعنتان کند منافقای دورو ریاکار که ظاهرو باطنتان باهم فرق میکند. ننگ ومرگ برهمتان

  • محسن جوادی
    0

    نظر شما ، فقط و فقط نظر شماست .

  • پیام ازادی
    0

    وقتی مسئول کشوری در مورد کشور دیگر اظهار نظر می کند و ان کشور از ان اظهار نظر خوشش نیایید معمولا سفیر کشور مورد نظر رو به وزارت امور خارجه دعوت می کنند و مراتب اعتراض و ناراحتی کشور مورد تهمت و استهزاء رو به اون سفیر گوشزد کرده و چه بسا سفیر و یا کاردار اون کشور رو اخراج می کنن...من فکر می کنم موارد از این دست رو حتما باید به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گوشزد کنن و یک کاردار فرهنگی رو برای این جور امور بزارن تا به هنرمندا گوشزد کنن و اونها رو واقف کنن ازموارد اینگونه... البته این دولت بنفش که معدن جواسیس و دیاثان سیاسی هست رو نمی گم ..اما شک نکنید با نماینده های خوبی که وارد مجلس شدن افسار دولتمردان عوضی که سر در اخور غرب دارند کشیده خواهد شد . پرویز پرستویی هم بداند که این موارد برای نظام جمهوری اسلامی جز ویزویزی از پرویز چیزی بیشتر نمی شنود و نمی بیند فقط بداند که از چشم خیلی از بچه مثبت های ایرانی افتادی... اخه سالومه هم شد ادم

  • همای
    0

    تکلیف کیهان و شریعتمداری مشخصه! شورش را در آورده. اگر هر کس نقد از جمهوری اسلامی و هر شخص مسولیت داری کرد میشود ضد ایرانی؟! ایران متعلق به هیچ شخص و ارگان نظامی و امنیتی و.... نیست اشتباه مسولین ما خیلی دارند هیچ جا هم نمیشود نه نقد کرد و نه اعتراض و تا دلت بخواد بازار تهمت از قبیل جاسوس و ضد ایرانی و پشت به ایران کرده و ... زیاده! آش شور شده خیلی وقته! مگه چه کار ضد دین و شرعی امثال پرستویی و دیگران انجام داده اند!؟!

  • مسافر
    0

    هنوز به جایی نرسیده اید که درک کنید. چرا؟ چون فقط حرف میزنید(یک دقیقه فکر کنید. 8سال دفاع از کشور چند تا جوان چند خانواده چند شهر و الی آخر را از بین برد؟ حالا اینها یکطرف شهدا چرا شهید شدند هدفشان چی بود. و از طرفی مملکت دست چه کساییه دولت رو کیا میچرخونند. چرا یک شبه بنزین 300درصد گران شد و تمام مایحتاج مردم. نان 30درصد...اگر تعغیر نکنی بدان تو هم اجنوی بی تعارف. ( علی ابن ابیطالب نماز و روزه می‌گرفت و ابن ملجم هم نماز و روزه و نماز شب میخوان) سزاوار هست که این دونفر را مسلمان خواند؟؟؟؟؟ جواب شما همین جواب جمله یا سوال آخر هست و کافیست اگر. اگر بیدار باشید. چون طبیعت ما اینطوره که خودمان را بخواب میزنیم و هیچ کس توان بیدار کردنمان را ندارد ولو دست و پایمان را ببرد. یاحق. الهم عجل لولیک الفرج(آمین)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها