سریال «سرزمین کهن» بالاخره پخش می‌شود؟

میرباقری درباره زمان پخش سریال «سرزمین کهن» عنوان کرد: حتی بخش هایی از سریال هم برای این افراد نمایش داده شد و امیدوارم توافق نهایی به انجام برسد تا تکلیف پخش این سریال نیز مشخص شود.

سریال «سرزمین کهن» بالاخره پخش می‌شود؟

به گزارش خبر فوری و به نقل از مهر مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی درباره سریال «سرزمین کهن» و تصمیمات جدیدی که برای پخش این مجموعه به کارگردانی کمال تبریزی گرفته شده است گفت: نقطه نظراتی نسبت به این سریال وجود داشت و نقدهایی وارد شد که برای رفع آنها دوستان ما در چهار محال و بختیاری نمایندگانی تعیین کردند و با آنها جلساتی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: می توان گفت ما طی ۲ تا ۳ هفته گذشته چندین جلسه ۱۰ ساعته با نمایندگانی از چهار محال و بختیاری برگزار کردیم و تمام نکات مورد نظر را دریافت و موارد را اعمال کردیم و اکنون امیدواریم در این فرآیند بعد از اینکه همه مسایل مرتفع شد این سریال فاخر را پخش کنیم.

معاون سیما در پایان درباره سریالی که گفته شد طرح آن از مرضیه برومند است و در شبکه امید به تولید می‌رسد، عنوان کرد: این سریال هنوز در مرحله ایده، تحقیق و نگارش است و هنوز نام آن هم مشخص نیست. البته ما به نویسندگان می گوییم که سه اسم پیشنهادی برای سریال ها ارایه کنند تا ما یکی از آنها را نهایی کنیم. خانم برومند هم سابقه بسیاری دارند و آثار خوبی هم داشته اند و فعلا در حال تحقیق روی این سریال هستند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها