دستگیری 10 هزار توزیع‌ و مصرف‌کننده مواد مخدر در البرز

دستگیری 10 هزار توزیع‌ و مصرف‌کننده مواد مخدر در البرز

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون 54 میلیاردتومان کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

‌‌به‌ گزارش‌ خبر فوری به نقل از ایسنا ، سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست مطبوعاتی امروز که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران حوزه پلیس برگزار شد، اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از هزار طرح برای مقابله با تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا بیش از 10 هزار توزیع و مصرف‌کننده خرد مواد مخدر در استان دستگیر شده اند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون در مجموع پنج تن انواع پیش ساز موادمخدر، تریاک، هروئین و حشیش در استان کشف و ضبط شده است.

این مسئول با اشاره به دیگر اقدامات پلیس در سال جاری ابرازکرد:‌با تلاش نیروهای پلیس در طی بیش از چهارماه‌گذشته، آمار مجموع سرقت‌ها در استان با کاهش پنج درصدی مواجه بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی البرزگفت: مبارزه با سرقت از اولویت‌های پلیس استان است و در برخورد با سارقان هیچ اغماضی صورت نمی‌گیرد.

سردار کامرانی صالح همچنین به اقدامات پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نیز اشاره‌کرد و افزود: دراین حوزه از ابتدای سال تا کنون بیش از 54 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

وی اظهارکرد: در این خصوص 11 پرونده 100 میلیون تومانی، 65 پرونده بیش از 10 میلیون تومانی و هفت پرونده بالای 500 میلیون تومانی تشکیل شده است.

وی ادامه داد:‌ درارتباط با کالای قاچاق در استان در مجموع 184 نفر دستگیر و 76 خودرو نیز توقیف شده است.

این مسئول با اشاره به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی نیز توضیح داد: طی این مدت شاهدکاهش چهار درصدی انواع تصادفات اعم از جرحی، فوتی و خسارتی در استان بوده‌ایم.

وی‌گفت: در بیش از چهارماه‌گذشته در مجموع 31 فوتی‌کمتر از مدت مشابه سال‌گذشته در تصادف استان داشته‌ایم که امیدواریم به جایی برسیم‌ که‌ در جاده‌های استان هیچ تصادف منجر به فوتی اتفاق نیفتد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها