بازدید استاندار گیلان از بیمارستان فوق تخصصی میلاد لاهیجان

استاندار گیلان ظهر امروز از روند پیشرفت پروژه بیمارستان تخصصی فوق تخصصی میلاد لاهیجان که با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته شده است، بازدید کرد.

بازدید استاندار گیلان از بیمارستان فوق تخصصی میلاد لاهیجان

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، محمدعلی نجفی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران احداث این بیمارستان را اقدامی ارزشمند توسط پزشکان و شرکای آنان از بخش خصوصی عنوان کرد و افزود : سازندگان این بیمارستان یادمانی بسیار موثر از خود در شهرستان لاهیجان به یادگار گذاشته‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت 180 تخت بیمارستان میلاد اظهار داشت : احداث این بیمارستان با پیشرفت 98 درصد هزینه‌ای در حدود 100 میلیارد تومان در پی داشته که بخشی از آن با کمک سیستم اعتباری و بخش عمده آن نیز توسط منابع بخش خصوصی و پزشکان سهامداران صورت پذیرفته است.

نجفی احداث این بیمارستان را کاری بسیار خوب توصیف کرد و گفت : بنده با سیستم‌های بیمارستانی در داخل و خارج کشور آشنایی دارم و در این بیمارستان از امکانات خوب و مدرن بهره گرفت شده است.

استاندار گیلان فراهم کردن امکانات و تسهیلات مورد نیاز برای بیماران را هدف نخست احداث این بیمارستان برشمرد و افزود : در کنار این مهم احداث این بیمارستان در ایجاد فرصت شغلی کمک کرده و برطبق گزارش‌های ارائه شده در فاز نخست بیش از 400 نفر مشغول به کار خواهد شد.

وی احداث این بیمارستان و تجهیزات مدرن درمانی فراهم شده در آن را اقدامی در جهت رفع نیاز درمانی استان خصوصاً مناطق شرق گیلان عنوان کرد و افزود : به یاری خداوند اهتمام ویژه بر آن است تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح این بیمارستان با حضور مقامات کشوری باشیم .

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها