نامه گلایه‌آمیز وزیر بهداشت به رییس شورای عالی امنیت ملی

وزیر بهداشت در نامه‌ای به رییس جمهور نوشت: آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی لباس و ماسک اینان و بیمارانشان را در انبارها برای سودجویی صد برابری به دیگر کشورها تلنبار کنند؟

نامه گلایه‌آمیز وزیر بهداشت به رییس شورای عالی امنیت ملی

دکتر نمکی وزیر بهداشت در نامه‌ای به حسن روحانی رییس شورای عالی امنیت ملی خواستار همکاری همه دستگاهها با این وزارتخانه شد.

در نامه گلایه آمیز وزیر بهداشت آمده است:

به استحضار میرسد با پیش‌بینی اینجانب از احتمال ورود ویروسکرونای جدید به کشور طی نامه ای به گمرکات کشور اعلام نمودم صادرات و خروج ماسک تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شود و همکارانم را مامور کردم تا با قیمت مناسب تولیدات داخل را خریداری و جهت روز مبادا ذخیره کنند.

متأسفانه علیرغم پیگیری فراوان مقدار اندکی خریداری و بقیه تولیدات کشور وارد بازار سیاه شد.

متأسفانه پس از حدود ۱۰ روز فقط یک میلیون عدد ماسک تحویل و بقیه نمی‌دانم در کجا انباشته شده، همکاران اینجانب بدلیل اجبار شبانه‌روز در بازارهای مختلف و درنقش واسطه و دلال از قاچاقچیان با قیمت گزاف می‌خرند.

سؤال بنده این است که آیا در شرایطی که همکاران جان بر کف اینجانب در سخت‌ترین شرایط ممکن روز و شب در بخش‌های آلوده پروانه‌وار گرد مردم می‌گردند و خواب و آرامش و سلامتی را قربانی سلامت و راحتی مردم می‌کنند، در ایامی که احتمال آلودگی مردم بدلیل عدم وجود اقلام حفاظتی و پیشگیرانه در خطرست ، این شبکه فرصت‌طلب بی‌انصاف از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین می‌ایستد و به راحتی اعلام می‌کند که دویست میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟

آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی لباس و ماسک اینان و بیمارانشان را در انبارها برای سودجویی صد برابری و یا قاچاق به دیگر کشورها تلنبار کنند؟

اینجانب تردید ندارم اگر عزم دستگاه‌های کشور بر حل مشکلی به این سادگی باشد نباید اینقدر شرمسار مردم و همکارانمان در سراسر کشور باشیم.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مریم
    0

    والا دمت گرم حرف مردم و زدی قرار بود دیروز بصورت انبوه توی داروخونه ها ماسک باشه هرداروخونه ای رفتم نداشت

  • مهدی
    0

    مدیریت در شما و در کل این حکومت کیمیاست. تمام فساد احتکار در بدنه این حکومت هسنش.

  • حسین خانی
    0

    این ماسک بی ارزش یکی از آنهاست ببین مردم با بی تدبیری دولت چه کردن نمونه اش یک بسته کاغذ A3با قیمت 18لی 20هزارتومان در بازار شد 120هزار تومان در اوج گرانی واقعا دولت تدبیر داریم ؟ الانهم حدودا قیمتش 4برابر اولیه است.(بگویم دولت دلایها )وقعا یک قیمتی جهت مصرف کننده داخل تعیین شود سپس به خارج در صورت اشباع بازار صادر شود نمونه آهن، میلگرد، خودرو وغیره هرروز یک قیمت

  • مرگ
    0

    خدا پدرتو بیامرزه جناب وزیر زحمت کش و قدردانی از همکارانتان. ببینید مردم بدبخت چقدر حرص میخورند و بقیه بیخیالند الان هیچی تو بازار و داروخانه ها نیست نه الکل نه ضدعفونی کننده و نه هیچی.... همه این مریضی وحشتناک را شوخی گرفتند. فقط مرگ هست.

  • هموطن
    0

    دورود بر هموطنان زحمت كش ( سازمان بهداشت - وزير ، پزشكان ، پرستاران و كليه نفرات در هر سمت و جايگاهي در سازمان بهداشت ) كه از جان مايه گذاشته و به سوگند خود وفادار و بيش از توان شان خدمت ميكنند . زنده با هموطن عزيز

  • مسلمان
    0

    خدا کنه زودتر دوره این بابا تموم بشه ایران خیلی بزحمت افتاد شما دست روی هر چی بگذاری یک بی ثباتی و ناهنجاری داره اخه این مملکت داری شد این بنده خدا نه بلده ونه روش میشه بگه بلد نیستم فقط دودش تو چشم مردم بدبخت میره خدایا به کبریایت قسمت میدم زودتر این مملکت امام زمان رو از دست بی خردان نجات بده

  • ب.رضاوندی
    0

    سلام وقت بخیر ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران. و تشکر ویژه از آقای وزیر محترم بهداشت دکتر نمکی مشکل فقط کمبود امکانات نیست، بلکه بنابر اطلاعات موثقی که دارم متاسفانه برخی از پزشکان و پرستاران نه تنها به وظایفشون عمل نمی کنند، بلکه جرات نزدیک شدن به بیماران را هم ندارند. در حالیکه هر زمانی اعضای یک صنف در صف مقدم مبارزه با مشکلات هستند. روزی نیروهای نظامی، روزی آتش نشان ها، روزی بازاری ها، روزی مرزبان ها، روزی سلیمانی ها و امروز جامعه پزشکی و پرستاری... از پزشکان و پرستارانی که با تمام وجود با از خود گذشتگی در حال رسیدگی به امور بیماران هستند سپاسگزاریم ولی به اون هایی که دارند کوتاهی می کنند متذکر میشیم که مردم می بینند و می فهمند و چیزی جز یه روسیاهی تاریخی برایشان نمیمونه ... بیشتر از همه برای مدیرانی متاسفم که جز به پیشرفت سازمانی با تکیه بر شعارهای بدون عمل و نمایش غیرواقعی خدمتگزاری به چیزی فکر نمی کنند و فقط ادای انسان های شرافتمند و وظیفه شناس رو در میارن... همه مثل آقای وزیر در پی حل مشکلات مردم نیستند ...

  • علی
    0

    بازار سیاه? افرادی که اینکار رو میکنن کارشان کمتر از جنایت و قتل نیست. باید به مردم معرفی بشوند و شفاف سازی شود و به سزای اعمالشون برسن.

  • دلباز یاسوج
    0

    وقتی ریل گذاری غلط انجام گیرد نتیجه اش سقوط به دره و شروع ویرانی است، وقتی مدیران و سیاسیون دروغ بگویند پس مردم نیز الگوبرداری میکنند،وقتی مسولین حکومت فساد بکنن پس مردم بیشتر آلوده فساد میشوند، وقتی شماها اعتماد مردم را لگدمال میکنید پس همان مردم پشت پا میزنند به حتی راستی و صداقت.پس خود کرده را تدبیـــــــــــــــــــــــــــــر نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها