فال روزانه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. آرزوهای زیادی دارید، اما در سال‌هایی که تاکنون زندگی کرده‌اید، آرزو به دل مانده‌اید و فرصتی برای تحقق رویاهای‌تان نداشته‌اید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و فرصتی برای تحقق یکی از مهم‌ترین آرزوهای‌تان پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و با تلاش و کوشش مسیر دستیابی به آرزوهای دیرینه‌تان را فراهم نمایید. در ماه‌های خرداد و تیر سال آینده شادی و خوشحالی مهمان دل شما خواهد بود و در این ماه‌ها در کنار اعضای خانواده تا می‌توانید خوش بگذرانید. در ماه تیر سال آینده یکی از آشنایان که چشم دیدن خوشی‌های شما را ندارد، نقشه شومی برای‌تان می‌کشد و قصد دارد تا با این نقشه شادی‌های شما را به غم و ناراحتی تبدیل کند، اجازه ندهید این فرد به این نیت شوم برسد و نقشه‌هایش را نقش بر آب کنید. در ماه آبان سال آینده فردی از شما درخواست کمک می‌کند، دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید، مطمئن باشید کمکی که به این فرد می‌کنید از خاطر وی نمی‌رود و در اولین فرصت این کمک را جبران خواهد کرد. در ماه‌های دی و بهمن سال آینده به مراسم و مهمانی‌های مختلفی دعوت می‌شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و دوستان جدیدی پیدا کنید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود، لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش نکشید و این سال را به گونه‌‌ای به پایان برسانید تا دستاوردهای شما چراغ راهی برای آینده‌تان باشد.

فروردین

روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش ندارید و مشکلات مالی لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارند، اما اوضاع به اندازه‌ای که فکر می‌کنید نامناسب نیست و امروز اعضای خانواده متوجه مشکلات مالی شما می‌شوند به کمک آنها، این مشکلات را از سر راه برخواهید داشت. یکی از دوستان که مهر و محبت زیادی به شما دارد، امروز هدیه‌ای تقدیم می‌کند تا با این هدیه به شما ثابت کند بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید به شما علاقه‌مند است. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید بیشتر از همیشه عاشق عشق‌زندگی‌تان هستید، این احساس را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به اشتراک بگذارید و شب و روزی عاشقانه را سپری کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود، خودتان را برای این شرایط آماده کنید و بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید. امروز افکار منفی زیادی به ذهن‌تان خطور می‌کند، فکر کردن به این افکار منفی را کنار بگذارید و رویکردی مثبت به زندگی داشته باشید.

اردیبهشت

امروز حسابی کسل و بی‌حال هستید و انگیزه‌ لازم را ندارید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و قبل از اینکه کسالت روز شما را خراب کند، با انجام کارهای موردعلاقه‌تان روحیه لازم را بدست آورید و روزی سرشار از نشاط و انرژی را پشت‌ سر بگذارید. انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک و تردید دارید، این روحیه نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه باعث شده تا اطرافیان روی شما حساب باز نکنند، در اولین فرصت شک و تردید را از زندگی خود کنار بگذارید و تصمیم‌های مهم را با اراده‌ای راسخ و پولادین اتخاذ نمایید. نظارت دقیقی بر دخل‌و‌خرج‌تان ندارید و این رویکرد ثبات مالی شما را مختل کرده است، امروز زمان مناسبی است تا برای این حل این مشکل با بزرگ‌ترهای فامیل که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌ خود را در آینده قوی‌تر کنید. انسان سخاوتمندی هستید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید، این روحیه باعث شده تا بعضی از اطرافیان از شما سوء‌استفاده کنند، در نتیجه جلوی ادامه این وضعیت را بگیرید و بهانه‌ای برای سوء‌استفاده به دست اطرافیان ندهید. یکی از اعضای خانواده که سن‌و‌سال بیشتری نسبت به شما دارد در بستر بیماری افتاده و حال‌ و روز خوشی ندارد، امروز زمان مناسبی است که از این فرد عیادت کنید و به ایشان ثابت نمایید هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبودی کامل وی انجام خواهید داد. مدت است که احساس می‌کنید چرخ روزگار بر طبق میل شما نمی‌چرخد و همیشه کارهای‌تان با مشکل برخورد می‌کند، این وضعیت امروز به پایان می‌‌رسد و در روزهای آینده اوضاع بر وفق مرادتان خواهد بود.

خرداد

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و خطری در کمین‌تان است، در نتیجه اگر امروز مواظب خودتان نباشید، حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. در چنین شرایطی روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامتی‌تان به خطر نیافتد و آسیبی به شما وارد نشود. پولی که مدت‌ها پیش به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما باز پس داده می‌شود و این پول شرایط شما به لحاظ مالی را بهبود می‌بخشد. امروز به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید تصمیم بسیار مهمی بگیرید، در اتخاذ این تصمیم عجله نکنید و پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به‌ دنبال داشته باشد. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و اعضای خانواده را در اخبار خوش شریک کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار بسیار خوبی انجام می‌دهد و این کار خوب، زمینه خرسندی شما را فراهم می‌کند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و در آینده شما نیز طبق میل همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار کنید. لحن گفتار خوشایندی ندارید و اطرافیان را با زبان خود می‌آزارید، در نتیجه اگر امروز حواس‌تان به حرف‌هایی که می‌زنید نباشد، حرف ناپسندی از دهان شما بیرون می‌آید و اطرافیان را دلخور خواهید کرد، در نتیجه روزی که پشت سر می‌گذارید را به گونه‌ای به پایان برسانید که حرف‌های شما زمینه دلخوری کسی را فراهم نکند.

تیر

اعضای خانواده تاکنون در تمام مشکلات پشتیبان شما بوده‌اند و امروز نیز شما را در مشکلی که با آن روبرو می‌شوید، تنها نمی‌گذارند. انسان سخت‌کوش و تلاش‌گری هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید، این وضعیت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت، زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به آنها ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنارشان بهره می‌گیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز عاشقانه‌‌ای را آغاز کرده و قصد دارد تا شما را در این احساس شریک کند، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ و پر سروصدا ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. کارهای عقب‌افتاده زیادی در منزل دارید، اما به رغم تلاش زیادی که انجام می‌دهید، فرصتی برای انجام این کارها میسر نمی‌شود، امروز ورق بر می‌گردد و زمان فراغتی پیدا می‌کنید تا کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و از امروز به خودتان قول بدهید که کارهای هر روز را همان روز انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. حواس‌پرتی‌‌های زیادی در زندگی دارید و نداشتن تمرکز در انجام کارها، شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته است، امروز زمان مناسبی است تا فکری به حال این وضعیت بردارید و با تمرکز حواس بیشتری کارها را انجام دهید.

مرداد

مدت زیادی است که نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و هر کاری که می‌کنید این نگرانی‌ها دست از سر شما بر نمی‌دارند، امروز روز شما است چرا که این نگرانی‌ها خاتمه پیدا می‌کند و با خیال‌راحت می‌توانید زندگی را در پیش بگیرید. سبک‌زندگی سالمی ندارید و این وضعیت نه تنها سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر انداخته است، بلکه به لحاظ کاری نیز از هم‌قطاران‌تان عقب افتاده‌اید. امروز زمان تغییر فرا رسیده است و با تغییر سبک‌زندگی‌تان، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. امروز احتمال زیادی وجود دارد که بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. از آنجایی که در این مشاجره حق با عشق‌زندگی‌تان است، دنبال این مشاجره را نگیرید و هر چه سریع‌تر به فکر راهی برای صلح و آشتی باشید. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، از این فرصت نهایت بهره را ببرید و تا می‌توانید خوش‌ بگذرانید.

شهریور

امروز میان شما و یکی از دوستان نزدیک که خاطرش برای‌تان بسیار عزیز است، سوء‌تفاهمی ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه قهر و دوری شما با این دوست قدیمی را فراهم کند و این سوء‌تفاهم را به خوبی و خوشی به پایان برسانید. قصد فروش کالا یا زمینی را دارید، اما روز خوبی را برای فروش دارایی‌های خود انتخاب نکرده‌اید و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را حسابی جمع نکنید، ضرر هنگفتی از این معامله متقبل خواهید شد. روز شلوغی را در پیش ندارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا با خیال‌راحت به کارهای ناتمام خود رسیدگی کنید. عشق محبوبی را در دل دارید و به دنبال فرصتی می‌گردید تا عشق خود را به دلدار ابراز کنید، امروز بهترین زمان برای ابراز عشق است و مطمئن باشید از دلدار خود پاسخ منفی دریافت نخواهید کرد. قرار است به همراه دوستان قدیمی بیرون از منزل بروید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید، این موقعیت را از دست ندهید و خاطره خوش بودن در کنار دوستان و رفقای قدیمی را برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار کنید.

مهر

روز را سرشار از انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و بیشتر از همیشه آماده انجام کارهای سخت هستید، چنین روحیه‌ای را از دست ندهید و کارهای روزانه را راحت‌تر از همیشه انجام دهید. قصد خرید کالایی را دارید و مبلغ گزافی را برای خرید این کالا کنار گذاشته‌اید، اما روز خوبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و اگر امروز چنین کالای گران‌قیمتی را بخرید، ثبات مالی‌تان به خطر خواهد افتاد و در آینده دچار مشکل مالی خواهید شد. خبر بسیار خوشایندی امروز به دست شما می‌رسد، این خبر فرخنده را با اعضای منزل به اشتراک بگذارید و زمینه شادی و نشاط اطرافیان را فراهم کنید. فردی که بدخواه شما است قصد دارد میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه این فرد نقشه‌های شوم‌اش را عملی کند، وی را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که کسی حق دخالت در زندگی خصوصی‌تان را ندارد. قضاوت‌های عجولانه‌ای دارید و یک‌طرفه به قاضی می‌روید، این وضعیت باعث شده تا قضاوت‌های نادرستی برای اطرافیان داشته باشید و آنها را حسابی از خودتان دلخور کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و تا جایی که می‌توانید قضاوت در خصوص رفتار دیگران را کنار بگذارید.

آبان

روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و لحظه‌‌هایی سرشار از خوشی و شادکامی انتظار‌تان را می‌کشد، این موقعیت را مغتنم بدانید و غصه‌ها را کنار بگذارید. پولی به کسی قرض داده‌اید و تاکنون هر بار که از این فرد درخواست باز پرداخت پول‌تان را داشته‌اید، به شما پاسخ منفی داده است، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرد پولی که به ایشان قرض‌ داده‌اید را بازپس می‌دهد و به لحاظ مالی اوضاع‌تان بهبود می‌یابد. انسان مستبدی هستید و انتظار دارید اطرافیان گوش به حرف شما باشند و حرف‌های‌تان را زمین نیاندازند، اما این رویکرد چیزی به غیر از ناراحتی و دلخوری اهل منزل چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه اجازه اعمال‌نظر به اطرافیان و اهل منزل بزنید و با کنار گذاشتن روحیه مستبدانه، رابطه نزدیک‌تری با اعضای خانواده برقرار کنید. امروز میان شما و فردی سوء‌تفاهمی ایجاد خواهد شد، این وضعیت ناراحتی شما را به دنبال دارد، در نتیجه بهتر است که از این سوء‌تفاهم گذر کنید و به خاطر داشته باشید که گذشت از بزرگان است. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز زمان عاشقی شما است، با این حساب تا می‌توانید خوش‌تیپ کنید و مطمئن باشید به محبوبی خوش قدوبالا دل خواهید باخت. اهمیتی به سلامت و وضعیت جسمی خود نمی‌دهید و این رویکرد شما را ضعیف‌ کرده است، ادامه چنین رویکردی اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید.

آذر

قصد سرمایه‌گذاری برای انجام کاری را دارید، اما روز خوبی را برای سرمایه‌‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و بهتر است سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید، در غیر این‌صورت قبل‌ از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در دست دارند مشورت کنید و پس‌ از تحقیق بسیار، پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را سرمایه‌گذاری نمایید. امروز به همراه اعضای خانواده به مهمانی دعوت شده‌اید، این دعوت را با کمال‌‌میل قبول کنید و مطمئن باشید لحظه‌های خوشی را در این مهمانی تجربه خواهید کرد. توانایی‌های زیادی در زندگی دارید اما اهل به نمایش گذاشتن توانایی‌های خودتان نیستید و اطرافیان همیشه شما را دست‌کم گرفته‌اند، امروز بخت با شما یار است چرا که شرایطی فراهم می‌شود تا توانایی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. عازم سفری هستید و در این سفر چشم شما به دلداری می‌افتد و در اولین نگاه عاشق وی خواهید شد، این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی آتشین و ماندگار طرف هستید.

دی

امروز با ترس و هراس از رختخواب بلند شده‌اید و نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و به جای ترس و هراس از نگرانی‌ها، به استقبال زندگی بروید و روزی سرشار از موفقیت‌های چشمگیر را پشت سر بگذارید. امروز قرار است تغییر مهمی را در منزل یا محل‌کار خود انجام دهید، این تغییر را به هر قیمتی که شده علنی کنید و مطمئن باشید انجام این تغییر، عواقب مثبتی در زندگی شما به دنبال خواهد داشت. گاهی اوقات فضولی‌تان گل می‌کند و در کارهایی که به شما هیچ ربطی ندارد، دخالت می‌کنید. این روحیه به غیر از آبروریزی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز دخالت‌های بی‌جا را کنار بگذارید و اهمیت بیشتری برای شخصیت و آبروی خود قائل شوید. مشکلات زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اما اجازه ندهید این مشکلات فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و چاره‌ای برای حل این مشکلات بردارید. مدت زیادی است که حالی از پدر و مادر یا بزرگ‌ترهای خانواده نپرسیده‌اید و از آنها دلجوی نکرده‌اید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا به بزرگان فامیل سری بزنید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

بهمن

روز بسیار شلوغی را آغاز کرده‌اید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را به کار جمع نکنید، کارها طبق برنامه پیش نمی‌رود و حسابی پشیمان خواهید شد. انسان صرفه‌جویی هستید و قدر پول را می‌دانید، این روحیه را حفظ کنید و از امروز پولی برای روز مبادا کنار بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد، در نتیجه قبل از اینکه میان شما و یکی از اعضای خانواده مشاجره‌ای صورت بگیرید، مواظب رفتار و گفتارتان باشید و روز را به‌گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. امروز یکی از همکاران در محل‌کار، یا همسایه‌ها به سراغ شما می‌آید و سفره دلش را پیش شما باز می‌کند، این وضعیت باعث می‌شود تا وقت زیادی را به گفتگوی خسته‌کننده‌ای با این فرد سپری کنید. همسر یا عشق‌زند‌گی‌تان امروز عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما می‌کند و روزی عاشقانه را پشت سر خواهید گذاشت. امروز قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان برای خرید بیرون بروید، در نتیجه حواس‌تان به خرج‌های‌تان باشد و به‌گونه‌ای خرج کنید که بعداً پشیمان نشوید.

اسفند

امروز خسته و کسل هستید و به سختی از رختخواب بلند شده‌اید، در چنین شرایطی به خودتان مرخصی بدهید و استراحت کنید. اعضای منزل به کمک شما نیاز دارند و بهتر است در اولین فرصت، زمانی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و به آنها ثابت کنید که در لحظه‌های حساس زندگی همیشه کنارشان هستید. قصد شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه را دارید، اما فرصتی برای انجام این کارها مهیا شده است، امروز ورق بر می‌گردد و زمانی برای انجام کارهای خیر پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای خیر به آرامش برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی دلتنگ شما است و انتظار دارد که بیشتر از همیشه کنارش باشید، این درخواست را از جان و دل پاسخ دهید و روزی عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها