استاندار تهران

خط 8 مترو نباید قبل ازبهره‌برداری افتتاح می‌شد

استاندار تهران درباره افتتاح خط 8 مترو تهران گفت: در مورد خط 7 مترو اعلام کردیم مشکلاتی وجود دارد و نباید این اقدام انجام شود و باید بهره‌برداری و افتتاح خط 8 مترو، همزمان انجام می‌شد و ضرورتی نداشت که افتتاح قبل از بهره‌برداری انجام شود.

خط 8 مترو نباید قبل ازبهره‌برداری افتتاح می‌شد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، سیدحسین هاشمی این مطلب را در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود مطرح کرد.

هاشمی همچنین به موضوع تصفیه فاضلاب تهران و احداث 10 تصفیه‌خانه در این استان در دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: بیش از یک میلیارد و 400 میلیون متر مکعب فاضلاب تهران رها شده بود که امروز با برنامه‌ریزی‌ها از 90 درصد آبیاری‌ها با آب‌های آلوده جلوگیری شده است.

استاندار تهران به ساخت کمربندی سوم استان که از آبیک شروع شده و از جنوب رباط‌کریم عبور می‌کند، اشاره کرد و افزود: قطعا ساخت این کمربندی در کاهش آلودگی هوا و ترافیک منطقه اثرگذار است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص نوسازی صنایع در استان تهران تصریح کرد: ساخت شهرک‌های صنعتی جدید در شهریار و ملارد قطعی شده است و در جنوب و شرق تهران نیز جانمایی شده‌اند و در دو سال آینده اتفاقات خوبی در این بخش مشاهده می‌کنیم.

استاندار تهران درباره مشکلات مسکن مهر استان تهران نیز گفت: فقط در مسکن مهر پردیس مشکلاتی داریم که در بخش حقوقی و شکایات است که امیدواریم تا پایان امسال پرونده مسکن مهر به طور کامل تعیین تکلیف شود.

هاشمی در تشریح مشکلات مغازه‌داران ساختمان پلاسکو هم اظهارکرد: تقسیم‌بندی‌ها انجام شده است و با رفع موضوع مالکیت قرار است مکان جدید در اختیار مغازه‌داران قرار گیرد.

30

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها