توقف ۱۰ روزه اجرای طرح ترافیک در پایتخت قوت گرفت

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از احتمال توقف ۱۰ روزه اجرای طرح ترافیک در پایتخت خبر داد.

توقف ۱۰ روزه اجرای طرح ترافیک در پایتخت قوت گرفت

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت اظهار داشت: از طریق کمیسیون عمران و حمل و نقل همچنین کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به پیروز حناچی شهردار پایتخت داده بودیم با توجه به بروز ویروس کرونا در پایتخت طرح ترافیک برای مدتی در تهران متوقف شود.

وی افزود: در صورت لغو طرح ترافیک، شهروندان کمتر از حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده می‌کنند و با این قدام می‌توان برای پیشگیری و کنترل این بیماری گام برداشت.

وی با بیان اینکه احتمال انتقال ویروس کرونا به توصیه پزشکان به محل‌های رفت و آمد شهروندان بیشتر است، گفت: بر همین اساس نیز این پیشنهاد به شهرداری تهران اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر شورای ترافیک تهران این موضوع را مدنظر قرار داده و تکلیف موضوع تا امروز مشخص می‌شود.

علیخانی خاطرنشان کرد: نظر ما در کمیسیون عمران و حمل ونقل توقف ده روزه طرح ترافیک در پایتخت بوده است و باید منتظر ماند و دید تا بعدازظهر امروز چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ می‌شود.

همچنین عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی طرح‌های ترافیکی پایتخت نیز اعلام کرد احتمال کاهش یافتن ساعات طرح ترافیک در پایتخت وجود دارد و شهرداری نظرش در مورد تغییر طرح با توجه به بروز ویروس کرونا مثبت است.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها