کرونا داغ‌تر بود یا انتخابات؟

بررسی داده‌های شبکه‌های اجتماعی در کانال‌های تلگرام نشان می‌دهد که در بازه ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند که طبیعتاً باید موضوع انتخابات داغ باشد، موضوع کرونا از انتخابات با اختلاف زیاد پیشی گرفته است.

کرونا داغ‌تر بود یا انتخابات؟

بررسی داده‌های شبکه‌های اجتماعی در کانال‌های تلگرام نشان می‌دهد که در بازه ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند که طبیعتاً باید موضوع انتخابات داغ باشد، موضوع کرونا از انتخابات با اختلاف زیاد پیشی گرفته است. این موضوع بخاطر اطلاع رسانی کانال‌ها در خصوص وضعیت این ویروس در کشور بوده است.

اما وضعیت در توییتر به شکل دیگری است. در بازه انتخاباتی ، محتوای مربوط به انتخابات بیشتر از کرونا بوده است و از چهارم اسفندماه است که محتوای کرونا از انتخابات پیشی می‌گیرد.

محتوای عمومی توییتر تحت تأثیر فراوان فعالیت سازمانی بسیاری از اکانت‌هاست که در زمان انتخابات به تولید و انتشار هشتگ‌های مربوط به جریان خود مشغول بودند، به همین علت با اینکه محتوای کرونا در اول اسفند نسبت به روزهای قبل حدودا ۷ برابر شده اما نتوانسته است از محتوای انتخاباتی جلو بزند.

منبع: پایشگر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    چون خداهست وبندگانش را درنطردارد ومشکلات راحل میکند نگران نباشید فقط گرانی وفسادمردم راشکست میدهد باخداباشیدواستقامت کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط خدا باخداباشیدوزندگی کنید کلید مشکلها خدا

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم با ۴۲ درصد حضور در انتخابات نشان دادند با روحانی و مجلس فرمایشی روحانی و عملکرد دولت مخالف هستند .و مخالفت خود را نشان دادند این هشداری به مجلس جدید و دولت سال آینده است مردم را شوخی نگیرید

  • کاربر ناشناس
    0

    موضوع اصلی را مصادره نکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها