کرونا نماز جمعه را تعطیل نکرد


7 اسفند 1398 - 11:10
5e5620ea6c61b_2020-02-26_11-10
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام حاج علی اکبری اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران در مصلای تهران است.

همچنین پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی؛ دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی مساجد با موضوع گزارش فعالیتهای آن ستاد سخنرانی می‌کند.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام حاج علی اکبری اقامه می‌شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e5620ea6c61b_2020-02-26_11-10
7 اسفند 1398 - 11:10

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران در مصلای تهران است.

همچنین پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی؛ دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی مساجد با موضوع گزارش فعالیتهای آن ستاد سخنرانی می‌کند.

منبع: ایسنا

66

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
آشیل 4 1 پاسخ 1398/12/7 -16:29

الان ما داریم با چینیا کار میکنیم دقیقا همشون اهل شهر ووهان هستن خداشاهده الان اونا دارن از ایرانیا فرار میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!هر جا تو سایت ما رو میبینن راهشونو کج میکنن و از یه مسیر دیگه میرن یعنی دیگه فکرشو بکنید.....

علی 2 2 پاسخ 1398/12/7 -16:26

انشااللله احمد خاتمی وعلم الهدی واونایی که نمیزارند مملکت سروسامون بگیره کرونا بگیرند .

کمی تفکر 2 2 پاسخ 1398/12/7 -16:07

کرونا تو ایران فاجعه به بار میاره! الان به جای یه فکر اساسی V.BEHDASHT فقط داره پیامک میفرسته به نظر من کرونا همون کلید معروف روحانی هست همون که قولشو داده بود چون با وضعیت الان مملکت و تورم و پراید 75 ملیونی تنها راه حل مرگ هست....

ایرانی 2 3 پاسخ 1398/12/7 -14:16

خیلی کارها در ابران نسبت به دوره رضاشاه صورت گرفته است. قبلا خورشبد از غرب طلوع میکرد امروز از شرق قبلا ماه و خورشید ما هم بودند امروز هر کدام یک نوبت دیده میشن ما حتی خیلی از اسامی خیابانها و جاهای دیگر را که در طول تاریخ اسمی دیگه داشتند عوض کردیم باز بگم ؟نه ممنون خسته نباشد همه شو بده.

ناشناس 5 1 پاسخ 1398/12/7 -12:55

تصمیم گیری در این مملکت تاسف آوره

ناشناس 6 2 پاسخ 1398/12/7 -12:37

اللهم اشف مرضانا

مهدی 1398/12/7 -12:45

حفظ جان مسلمین از اوجب واجبات است

رامین 8 2 پاسخ 1398/12/7 -12:37

از آنجایی که مسئولین کشوری با غرنطینه یا قرنطینه مخالف هستند و عملا کار برادران چینی ووهانی رو بی فایده می دونن با دعا و ثنا به جنگ ویروس کرونا می ریم انشا... یک نسخه اش رو هم باید برای ریشه کنی در سطح جهان به سازمان بهداشت جهانی بفرستیم که البته با ذکر حفاظت از حق کپی رایت و ارسال وجوه دریافتی برای جمهوری اسلامی همراه باشد .راستی چرا آقای خاتمی خطیب نماز نیستند ؟

کمی تفکر 1398/12/7 -16:24

فقط باید حجت الاسلام محمد خاتمی تو این شرایط خطیب نماز جمعه باشند که مردم با سخنان گهربار ایشون کمی از نگرانی و استرسشون کم بشه چون ویروس در مقابل ایشون قطعا از پا در میاد

امین 7 3 پاسخ 1398/12/7 -12:28

یه هفته فردی بخونید اتفاقی نمیفته ها تا مردمو مریض نکنید بیخیال نمیشید

مرتضی 11 1 پاسخ 1398/12/7 -12:22

فقط یک نفر که مریض باشه بره اونجا چند نفرو آلوده میکنه حالا اون چند نفر چند نفر دیگه رو بیمار میکنن خدا میدونه.

رامین 3 3 پاسخ 1398/12/7 -12:15

خاتمی کجاست ؟ کرونا گرفته ؟