اظهارنظر کیهان در باره رای دادن خاتمی در روزجمعه

روزنامه کیهان به رای دادن سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس یازدهم واکنش نشان داد.

اظهارنظر کیهان در باره رای دادن خاتمی در روزجمعه

روزنامه کیهان نوشت: محمد خاتمی که جمعه گذشته در مقابل دوربین‌ها، رأی خود را در انتخابات دوره یازدهم مجلس به صندوق انداخت و 4 سال پیش نیز پیام تصویری «تکرار» را برای انتخابات دوره دهم منتشر کرد، 8 سال پیش به دور از رسانه‌ها و به شکل مخفیانه در یکی از روستاهای دماوند پای صندوق رأی رفت تا هم با مشارکت در انتخابات خودش را در چارچوب نظام جا کند و هم در سکوت رسانه‌ای، دروغ تقلب سال 1388 را زنده نگه دارد.
تنها به لطف دوربین تلفن‌های همراه شهروندان و بازنشر تصویربرداری غیر حرفه‌ای آنها در فضای مجازی بود که حضور وی در انتخابات اسفند سال 1390 رسانه‌ای شد. او پاییز سال 1390 در دیدار با برخی فعالان رسانه‌ای از عدم اعتقاد به تقلب در انتخابات سال 1388 گفته و البته تأکید کرده بود که حاضر نیست این اظهار نظر را علنی کند! سه سال بعد وقتی تعدادی از حاضران در دیدار، طی نامه‌ای از او خواستند تا در اظهارنظری رسمی و عمومی مواضع آن روزش را بیان کند، خاتمی باز هم این درخواست را بی‌پاسخ گذاشت و ترجیح داد در مقابل ادعای دروغ تقلب از نظام دفاع نکند.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • حسن
    0

    بازم اين ازخدا بي خبرها صحبت كردند.

  • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
    0

    با این توصیفات بهتر نیست حریرچی اعدام گردد؟

  • ایمان
    0

    لعنت برکیهان تهمت زن ودروغگو

    نظرات شما -
    • بی ایمان
      0

      این چه طرز صحبت کردنه ؟؟؟؟؟ ادب و بینش داشتن خوب چیزیه . کیهان ، آمریکا نیست . کیهان پاسدار اصل انقلابه . ضمن اینکه کیهان نظرش رو مستند و بدون توهین ابراز کرده . شما هم بدون توهین و مستند حرف بزن و نظر بده .

  • خواننده مطلب
    0

    به این میگن عقده گشایی. خاتمی این جمعه رای داده. سال 98 است ها!! کیهان دنبال رای او در 8 سال قبل مثلا دور از چشم دوربین صدا و سیماست!!! مخاطبانش احمق ترند که پای روضه او مینشینند، در حالی که آنموقع صدا و سیما دوربین پیش او نمی برد و مجبورا با موبایل نشر داده شد؛ و بازهم در حالیکه چماقداران کیهان گلایه مندند که سال 90 باید می آمد جایی که ما مطلع هستیم تا به او حمله کنیم!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اولا توهین کردن به طرفداران یک روزنامه یعنی توهین‌ به مردم و همشهری های خودمون ثانیا چماقداران کسانی هستند که وقتی رای مورد نظر خودشون رو نمیارند اموال مردم رو تخریب میکنند و اونا رو میکشن و آبروی کشور رو میبرن و باعث تحریم مردم میشن و خیانت میکنن و ... اگر طرفدارای کیهان چماقدار بودند سال ۹۲ که روحانی انتخاب شد میزدند زیر میز و همون رفتار مستبدانه طرفداری خاتمی رو از خودشون نشون میدادند مردم دیگه خوب معنی جریان خاتمی و روحانی رو فهمیدن یه عده افراد پرادعای بی مغز یه عده بی درد مرفه که کاری جز تکراااار بلد نیستن

  • علی
    0

    همه کیهان و طرفدارانش در مملکت ۱۰درصد رای دارند.که این ۱۰درصد در همه مراسم ها حضور دارند و۹۰در صد مردم حضور ندارن

  • کاربر ناشناس
    0

    درود بردکتر خاتمی

  • محسن
    0

    ببینید دوستان اصلا‌ کاری به کیهان نداریم. یه شخصی سال ۸۸ گفته تو انتخابات تقلب شده به خاطر این حرف کلی از مردم کشته شدند و خسارت دیدند بعد که دیده دلیلی برا حرفش نداره و گندش در اومده گفته تقلب نشده ولی علنی نگفته که آبروی جریانش رو حفظ کنه حالا بازم تو انتخابات شرکت میکنه که از نظام خارج نشه... این چه معنی غیر نفاق میده؟؟؟ حرف حق رو از هر کسی قبول کنیم حتی اگر دوستش نداریم

  • دلباز یاسوج
    0

    کیهان در حال کیش و مات شدن. چون مجلس همگی اصولگرا و ریس جمهور بعدی هم اصولگرا لذا کیهان نمی بایست به این قوم حمله کند و وقتی به قهقرا سیر میکنیم کیهان در برزخ مخالف و موافق مانده و آنگاه کیش و مات میگردد.

  • بهلول
    0

    روزنامه كيهان مثل اراذل واوباش صحبت ميكنن.شايداونا شايد يكم معرفت داشته باشن

  • علی
    0

    درود بر خاتمی عزیز

  • هادی
    0

    به نام خدا آقای شریعتمداری ؛ حیاتش به فحش دان است .طفلکی کاری جز بد و بیرا گفتن و پرونده سازی برای افراد نداره .او چگونه می خواهد پاسخ این همه بد و بیرا ؛برای افراد رو در آخرت بدهد؟خدایا از سر تقصیراتش بگذر.

  • ناشناس
    0

    باب فتنه باز کردن و اختلاف راه انداختن عذاب دنیوی و اخروی بدنبال دار د در هر جامعه ای تندروی محکوم به شکست است از جانب هر کس می خواهد باشد کیهان متاسفانه چنین دیدگاهی دارد اقای خاتمی هر چه می خواهد باشد از نسل پیامبر اسلام است سادات است لااقل به ایشان احترام به اهل بیت پیامبر است ایشان مشغول مطالعه و پژوهش است بهترین شیوه در پیش گرفته اند حالا چرا کیهان گاهگاهی حمله می کند به چنین افرادی چه هدفی پشت پرده دارد خدا می داند خداوندا همه ما را تحت پرچم ولایت جمع کند یکدل از این وطن جهت پیشرفت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها