دریافت هزینه بیمارستان فقط از طریق صندوق

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در همه بیمارستان هاى کشور روش دریافت هزینه‌ها فقط از طریق صندوق بیمارستان است و در غیراین صورت غیرقانونى خواهد بود.

دریافت هزینه بیمارستان فقط از طریق صندوق

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، ایرج حریرچی در نشست خبری با بیان اینکه در کلیه بیمارستان هاى کشور روش دریافت هزینه ها منحصرا از طریق صندوق بیمارستان است، خاطرنشان کرد: در برخى موارد دیده شده که تخلفاتی انجام شده و به همین دلیل رسما اعلام مى کنیم هر دریافتى به هر میزانى و توسط هر شخصى خارج از صندوق بیمارستان غیرقانونى است.

وی درخصوص اعلام نتایج کنکور سال 96 گفت: اعلام نتایج کنکور در هر سال بر سیاستگذاری های کشور تاثیر دارد، چراکه با نگاهی به آمارها متوجه خواهیم شد که در گروه ریاضی و علوم انسانی تعداد شرکت کنندگان از ظرفیت ها کمتر است و به ازای هر صندلی نیم نفر شرکت کرده اند، اما در گروه علم تجربی اینگونه نیست، یعنی به ازای هر صندلی 3.5 نفر در آزمون شرکت کرده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: اگر ظرفیت پزشکی حدود 5 هزار نفر در نظر گرفته شود و در مجموع در سه گروه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی حدود 8 هزار ظرفیت وجود داشته باشد، در واقع از هر هزار نفر یک نفر پزشکی و از هر 600 نفر یک نفر در این سه رشته قبول می شوند.

30

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها