چه کسی مسئول رسیدگی به «دروغ بزرگ» نماینده قم درباره فوت‌شدگان کرونا است؟

پیش از ظهر امروز و در میانه درگیری ذهنی افکارعمومی با موضوع شیوع ویروس کرونا، احمد امیرآبادی نماینده مردم شریف قم در مجلس با بیان مطالبی تعجب‌آور موجب شکل‌گیری شوک جدیدی در افکار عمومی شد.

چه کسی مسئول رسیدگی به «دروغ بزرگ» نماینده قم درباره فوت‌شدگان کرونا است؟

امیرآبادی وزارت بهداشت را متهم به دروغگویی و انتشار آمار غیرواقعی در مورد میزان مبتلایان و فوت‌شدگان ویروس کرونا کرد.

وجود اعتماد متقابل میان مردم و حاکمیت برای عبور از شرایط موجود، اصلی اساسی و غیرقابل اجتناب بوده و در صورت عدم تحقق آن نمی‌توان به گذر کم ضرر از این عرصه امیدوار بود.

اظهارات امروز نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی به طور قطع بر تغییر وضع روبه‌بهبود موجود اثرگذار بوده است.

به طور قطع موضوعی با این درجه از اهمیت و حساسیت، مصداق قطعی منافع و امنیت ملی است و هریک از طرفین، یعنی نماینده قم یا وزارت بهداشت که اطلاعات خلاف واقع ارائه کرده باشند باید به اتهام بیان «دروغ ملی» و اقدام علیه امنیت ملی در دادگاه صالحه پاسخگو باشند

منبع: نور نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاظم
    0

    اونیکه دروغ میگه وزارت بهداشت است نه نماینده قم

  • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
    0

    امیرآبادی از مدان نیک روزگار و وزارت بزتاش و خبر فوری جیره خوار اسرائیل هستند

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      خبرفوری به دلیل انعکاس اخباردرست ونظرات موافق ومخالف به عنوان یک پایگاه شرافتمندمحبوب دلهای مردم ایران است. اشتباه گرفته ایددوست عزیز جیره خوار اسراییل امثال شریعتمداری درکیهان است که فکرمی کند هرکه باآنها موافق است خوب می باشد وبقیه باید خفه شوند. من مدتی درروزنامه کیهان کارکرده ام حوالی سالهای ۸۰و۸۱

  • Said
    0

    خوب تو نماینده یه ملتی برو بیمارستان کمپین بزار نشون بده اون ده تا فوتی ها رو کو کجا دفن شدن شاید سوزوندن

  • علی
    0

    انچه که عیان است صحبت نماینده قم است .بقیه ی مسئولین و خبر گزاریها مصلحت اندیش شدند.

  • کوروش
    0

    دروغگوی واقعی که بایدتیرباران شود نماینده قم نیست بلکه کسی است که به خاطر انتخابات ۲۰درصدی یک ملت رابه بازی گرفت وآخرکارهم انتخابات راباخت وهم توسط ویروسی در حد نانوضربه فنی شد.

  • عقاب تیزپرواز
    0

    دوستان عزیز توجه داشته باشندکه تست کرونای آقای امیرآبادی نماینده قم طبق اخبارموثق مثبت بوده وحتی رییس مجلس آقای لاریجانی چندمرتبه به ایشان اخطار دادند که مجلس راترک کنند وآقای امیرآبادی حاضرنشدند به مرخصی بروند ونماینده ها هم دراقدامی عجیب به کلیات لایحه بودجه سالل ۹۹کشور رای منفی دادند تامجلس برای مدتی تعطیل بشود چون اگر رای مثبت می دادند مجلس باید تاهفته بعدهم جلسه های علنی وغیر علنی برگزار می کرد . هدف بنده این است که فقط بگویم چقدراوضاع بحرانی است وجدی بگیریم چون نماینده های مجلس ازاوضاع واحوال مملکت بیشترازما اطلاع دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها