حریرچی: امیرآبادی یا ثابت کند 50 نفری که فوت کرده اند پرونده پزشکی کرونا دارند یا استعفا دهد

ایرج حریرچی گفت: افرادی که فوت آنها از سوی وزارت بهداشت و درمان به دلیل ابتلا به کرونا اعلام شده است، همگی داری پرونده پزشکی مشخص هستند و همگی آنها تست مثبت کرونا داشته اند

حریرچی: امیرآبادی یا ثابت کند 50 نفری که فوت کرده اند پرونده پزشکی کرونا دارند یا استعفا دهد

حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، در پاسخ به ادعای امیر آبادی نماینده مردم قم مبنی بر ارائه لیست 50 نفر از متوفیان بر اثر بیماری کرونا گفت: افرادی که فوت آنها از سوی وزارت بهداشت و درمان به دلیل ابتلا به کرونا اعلام شده است، همگی داری پرونده پزشکی مشخص هستند و همگی آنها تست مثبت کرونا داشته اند. اقای امیرآبادی باید ثابت کنند که افراد معرفی شده دارای این ویژگی ها هستند. اگر این گونه بود من با صداقت کامل از سمت خود استعفا می دهم ولی اگر اینگونه نبود ایشان هم همینقدر صداقت داشته باشند و با اعتراف به اشتباه خود از نمایندگی مردم شریف قم استعفا دهند.

وی افزود: تذکر می دهم که انتشار اسامی افراد بیمار و ذکر تشخیص آنها جرم است و برخورد قانونی باید با این موضوع صورت گیرد. علت فوت این افراد بدون ذکر نام را منتشر خواهم کرد.

منبع: برنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • یک دوست
    0

    جناب حریرچی، خودتون در برنامه گفتگوی خبری به همراه سخنگوی دولت دارید اعلام می کنید که از چهارشنبه ابتلا به کرونا مشکوک شده است، چقدر مردم در منظر شما بی ارزش هستند که تا روز جمعه هیچ خبری درز نمی دهید، پس کاملا مشخص هست که سیاسی کاری می کنید. تا کی دروغ باید گفت. در هیچ رسانه ای خبری در روز چهارشنبه مطرح نبود. پس نه شما و نه خبرگزاری ها هیچکدام صادق نیستند. خودتون در گفتگوی خبری می گیرد در روز چهارشنبه نفر مبتلا به کرونا فوت کرده است.

    نظرات شما -
    • هلیا
      0

      چرا بی انصافی میکنید پنج شنبه روز قبل از انتخابات اعلام شد حتما خبرها را پیگیری نمکنید فقط حرف می زنید. عده ای میگن می خواستن انتخابات خراب کنن عده ای میگن چرا دیر اعلام کردید بنده خدا به ساز کی باید باشه.

  • ایرانی
    0

    شرم اور است .نماینده مذهبی ترین شهر ایران به این راحتی دروغ بگوید!!!!

  • ناشناس
    0

    جناب حریرچی سیستم شما کجا پرونده داشته که برای کرونا پرونده داشته باشد ؟! یکبارهم که شده با مردم صادق باشید وواقعیت رابیان کنید با انکار شرایط بدتر خواهد شد ،با پاک کردن صورت مسئله به هیچ جا نخواهی نرسید جناب حریرچی

  • ناشناس
    0

    خجالت بکشید بجای این جدل های تماما سیاسی بفکر مردم باشید اگه واقعا میخواید خدمتی به مردم کنید حداقل امکانات برا مبارزه با ویروس کرونا در اختیار مردم بزارید

  • ناشناس
    0

    به نظر من حق با نماينده محترم قم هست جناب دكتر حرير چي.در انتخابات نظام پزشكي هم از خود صداقتي نشان ندادند

  • ع
    0

    ایشان روز جمعه ۲ اسفند ۹۸ مجددا نماینده ملت شده اند شما سال آخر دولت تدبیر و امید را تجربه بطوریکه رئیس دوبار استعفا داده اند چگونه با این همه گرفتاری تولید شده چند ساله از نماینده ای که هدفش تحریک وزارت خانه متبوع و دولت است انتظار استعفا دارید لطفا کمی تامل فرموده در امور مربوطه متمرکز شوید..

  • دزدشناس
    0

    حریر چی ادم کثیف و فاسدی است که به ساختار دروغ قدرت و قوت میبخشد،، اگر دارایی های مشهود و نا مشهودش را بررسی کنند خواهند فهمید چرا روی این صندلی نشسته و چرا دروغ میگوید و چرا وزارت بهداشت از اول اسفند مخفی کاری کرد

  • اکبر
    0

    مسول محترم این دعوای بچه گانه استعفا را تمام کنید. خودتون خوب میدونید نه تو استعفا میدی نه اون نماینده مجلس. خواهشا به فکر مردم باشین که دارن با چه مشکلاتی دست و پنحه نرم میکنن.

  • رتبه 5 کنکور سال85
    0

    برای چی نظرات منو تایید نمیکنی.اینقد حرفام برای خبر فوری تلخه.......

  • رتبه 5 کنکورسال 85
    0

    نظرات منو تایید کن.حرف حق تاخ است

  • رضا
    0

    با درود شرم آوره که موضوع بهداشتی هم میشه ابزار دست سیاسیون! بخاطر منافع گروهی و حزبی به مردم صدمه نزنید

  • ع
    0

    از طرح تحول سلامت و وزیر مستعفی چه خبر..

  • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
    0

    یادته اومدم پیشت پرونده پزشکی هم داشتم.یادت میاد منو؟کنار قاضی زاده هاشمی چی گفتی بهم؟ حالا ... میزارم من

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      سلام رتبه ۴ یه طوری حرف بزن بفهمیم قضیه پرونده پزشکی چیه؟؟؟؟؟؟

  • یک دوست
    0

    جناب حریرچی، خودتون در گفتگوی خبری زنده همین شب اعلام می کنید که نفر اول مشکوک به کرونا در روز چهارشنبه مشکوک دیده شده و پس از تست کرونا مثبت بوده، مجری از شما سئوال می کنه که چه بسا دو هفته قبل ایشون مبتلا شده و شما هم تأیید می کنید، خدا وکیلی چرا با مردم رو راست نیستید، چرا آمار درست نداریم. دکتر ولایتی یک آمار میده، نماینده قم یک آمار، شبکه های خبری یک آمار، وزارت بهداشت هم یک آمار. حرف کدامتان را باور کنیم. چرا از همان روز چهارشنبه اعلام نکردید و یا از زمانی که مشکوک به ورود کرونا به ایران شدید، دانستن و آگاهی داشتن حداقل حقوق مردم هست!!!!

    نظرات شما -
    • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
      0

      دوست عزی اگر واقعا به دنبال آمار هستی میتونی بری سایت فرودگاه های چین و ببینی که دیروز و امروز پرواز داشتیم به سمت چین.بعدش خودت میتونی تصمیم بگیری که حرف کی رو قبول کنی.آمار دقیق ثبتی با اماری که باید اعلام گردد متفاوت باید باشد و این از اصول دین است.108 فوتی و 859 مبتلا با ازمایش مثبت

  • -
    0

    قابل توجه آقای حریرچی و نماینده مردم قم: الان در شهر ما نه مواد ضد عفونی کننده به راحتی در دسترس مردم هست نه دستکش و نه ماسک تنفسی-لطفا اول این مشکلات را حل کنید یا حداقل بهش فکر کنید بعد هرچقدر دلتان خواست برای هم کری بخوانید.

  • پیام
    0

    آخه الان وقت دعواست ؟ این بچه بازیا چیه ...

  • موشک انداز
    0

    اماما رهبرا لطفا راهنمایی گوهر بار بفرمائید نکنه این هم کار دشمنه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها