حمله دوباره انصاری‌فرد به قلعه‌نویی/مهندسی شده بود، نمی‌خواستند بازی کنند

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید: سپاهان نمی‌خواست با ما بازی کند.

حمله دوباره انصاری‌فرد به قلعه‌نویی/مهندسی شده بود، نمی‌خواستند بازی کنند

سعید اکبری در برنامه سلام صبح بخیر به گفتگوی تلفنی با محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس پرداخت.

بازی دیروز باید سه هیچ شود یا اگر رأی بدهند که دوباره باید بازی انجام شود این کار را می کنید؟

دیروز سپاهان حقیقتا هیچ عزم و اراده ای به دلایل مختلف برای برگزاری این مسابقه نداشت. به دروغ عنوان کردند تماشاگران اجازه نمی دهند ما بیاییم در حالی که فرمانده یگان ویژه اصفهان که بر شرفش درود که واقعیت را گفت و اعلام کرد تیم سپاهان خودش دوست نداشت بیاید و هیچ مشکلی برای انتقال بازیکنان وجود نداشته است.

پس چرا نیامدند؟

نمی خواستند بازی کنند. صاف و رک و پوست کنده به شما بگویم که این ها چند بازیکن مصدوم داشتند، سازمان لیگ و وزارت بهداشت دستور داد تماشاگرانشان به علت ویروس کرونا حضور نداشته باشند.

سوال من این است که تیم های استقلال، نفت مسجد سلیمان، به خصوص پدیده و استقلال که میزبان بودند بازی را برگزار کردند اما سپاهان فقط نمی خواهد بازی را برگزار کند؟ مگر چنین چیزی می شود؟

شما می‌گویید سپاهانی ها از عمد و مهندسی شده نمی‌خواستند بازی کنند؟

بله دقیقاً. ما حدود 45 دقیقه قبل از مسابقه گرم کردیم و طبق قوانینی که وجود دارد تیم ها باید یک ساعت و نیم قبل از مسابقه در زمین باشند و این قانون از طرف AFC، فیفا و سازمان لیگ وجود دارد اما سپاهانی ها به ادعای واهی و کذب می گویند هواداران ما اجازه حضور ندادند. در حالی که اینگونه نبوده و پروژه شان برگزار نشدن بازی بود. وقتی 4 و ربع وارد ورزشگاه شدند، از 4 و 20 در رختکن استقرار پیدا کردند هیچ یک از نفرات باشگاه سپاهان حتی داخل راهروها نشد. اینکه می گفتند ما داخل راهرو گرم می کردیم ادعای کذبی است و من خودم آنجا ناظر بودم. هیچ فردی از رختکن سپاهان بیرون نیامد.

پس شما حرفهای آقای قلعه نویی را هم رد می کنید؟

اینکه ورزشگاهی خالی از تماشاگر است و چمن به این خوبی دارد بازیکنان می روند در راهرو گرم می کنند!؟ ورزشگاه خودشان بوده و بدون تماشاگر بوده است. ادعا می کنند ما ساعت 5 بعد از ظهر آماده بازی بودیم، آقای مرادی ناظر بازی با شهامت اعلام کرد آقای باشگاه سپاهان اگر شما می خواستید بازی کنید چرا لیست بازیکنانتان را ارائه ندادید؟ اگر 4 و 20 داخل رختکن بودید و عزم و اراده ای برای بازی داشتید!؟ مگر نباید لیست را ارائه بدهید؟ مگر جزو قوانین نیست؟ مگر ناظر دو بار کنار رختکن شما نیامد و لیست نخواست؟ بعد ادعا می کنید ساعت 5 آماده بازی بودید! تا ساعت 5 و نیم منتظر بازی بودیم اما این ها نیامدند.

پس شما حرفهای آقای قلعه‌نویی را هم رد می کنید؟

کاملا رد می کنم و کذب است و حرف باطلی است. ما تا ساعت 5 و 29 در داخل راهرو ها گرمکن پوشیده آماده بودیم اما سپاهان عزمی برای برگزاری بازی نداشت. از کمیته انضباطی انتظار داریم با عدالت رفتار شود. قانون باید رعایت شود. این ها دروغهایی گفتند که باید مطابق قانون برخورد شود و همه را به بازی گرفتند. نشد که بگوییم من امروز دلم نمی خواهد بازی کنم! یا تماشاچیان نگذاشتند ما بیاییم!

بنابراین این بازی باید 3 هیچ اعلام شود و من اعتقاد دارم کمیته انضباطی با عدالت رفتار خواهد کرد. ما اینقدر از این مسائل ضربه خوردیم. تیم هایی مثل سپاهان به جای حاشیه پردازی و مسائل کذب بروند تیمشان را قوی کنند. اینها چون دو سه بازیکن مصدوم داشتند تماشاگر نداشتند و نمی خواستند با ما بازی کنند. این وظیفه فدراسیون و کمیته انضباطی است که قاطعانه برخورد کند و ما غیر از این انتظاری نداریم.

وضعیت آنتونی استوکس چه شد؟

استوکس فعلا نیامده است ولی ما قرارداد را با او طوری تنظیم کرده ایم که بابت هر جلسه غیبت در تمرین سه هزار دلار برای نیامدن به مسابقه 50 هزار دلار و کل مبلغ قرارداد از او پس گرفته شود. ما هیچ ضرر مالی تخواهیم کرد. ایشان بحث کرونا را بهانه کرده اما به مدیر برنامه اش ایمیل داده ایم و این موارد را به ایشان گفته ایم.

تصاویری هم از او منتشر شده که جاهای جالبی نبوده و اگر باشگاه های دیگر بودند حتما او را جریمه می کردند امیدواریم باشگاه پرسپولیس هم این مسئله را جدی بگیرد.

تمام این مسائل حاشیه ای در قرارداد ایشان هست و قرارداد محکمی است که ما کل خسارت را می توانیم از ایشان بگیریم.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سید
    0

    بابا مهندسی فقط خودت از روزی که اومدی میگی نمی خواهند ما قهرمان شویم مردک کل فدراسیون در خدمت تیم شماست. تیم محبوب فدراسیون به هر شهر که میرود حاشیه دارد هنوز جام حذفی یادمان نرفته در همین بازی با سپاهان چرا باید حق این تیم خورده شود فدراسیون بازی را لغو و به زمان دیگری موکول می کرد. این بازی برای سپاهان اهمیت ویژه ای داشت ضمن آنکه جناب انصاری فرد یادش رفته سپاهان در تهران شما رو برد پس حاشیه ساز خود شما و افشین پیروانی هستید که از همان زمان ورود به زمین به دنبال حاشیه بودید. اگر عرضه داشتید و در آسیا مقام می گرفتید حرفی نبود

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      معلوم نیست کجای بعضی ها سوحته که اینقدر عصبانی هستند از 3 قهرمانی پی در پی پرسپولیس. با پنجره بسته و 13 یا 14 بازیکن در آسیا تا فینال رفتن هم حتما با مهندسی AFC بوده؟ سپاهان در تهران برد ولی چند سال داشت میباخت این که نشد حرف. اگه فوتبال کشور صاحب و قانون داره طبق قانون عمل کنه.

  • محمد سپاهانی
    0

    چرا همه ایران از این تیم تهرانی ناراحتند و چرا این فدراسیون اینقدر تابلو و ضایع هوای این تیم را دارد ؟؟؟؟؟ جواب اینجاست تیم وزارتی

  • امیر
    0

    در پاسخ به رضا: عزیزدل برادر بیشتر از این هم نزن که همینها که گفتی دقیقا انگشت اتهام را به سوی خودتون دراز میکنه. ای قدرتر از بارسلونا و منچسترسیتی. فقط در جوابت بگم که آسیا جای این جنگولک بازیها نیست و عیارهای واقعی نمایش داده میشه. سپاهان 4تا به العین میزنه و لنگ از الدوحیلی میخوره که التعاون شکستش میده. آره عزیزدل برادر بیشتر از این هم نزن!!! کل ایران میدونه چطور قهرمان شدید نیازی به بازگویی شما نیست

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      یه بار متن که نوشتی بخوان اصلا چیزی متوجه میشی.؟ مثل ایکه شما هم دچار همون قضیه شدید این همه عصبانیت و سوزش را واقعا متوجه نمیشم. فوتبال یه سر برد و یه سر باخته سپاهان و استقلال بارها از پرسپولیس شکست خوردند و بار ها هم بردند دیگه این همه ناراحتی نداره.این عقده حقارت ناشی از چند سال ناکامیه.

    • امیر
      0

      این کاملا بستگی داره که ناکامی بر اساس چه استانداردی تعریف بشه. مثلا ناکامی در برابر تیمی که باید 4 بار دروازه بانش محروم میشد و نشد؟ حتی کار به سفارش تاج رسید که ببخشید؟ ناکامی در برابر تیمی که در هر شهرستانی هوادارانش صندلی شکستند و سنگ پرانی و فحاشی به داور داشتند و محروم نشدند؟ نا کامی در برابر تیمی که سرمربیش تو سینه داور میزنه اما محروم نمیشه؟ ناکامی در برابر تیمی که سرمربیش بعد از بازی با ذوب آهن کنفرانس و به نشانه اعتراض ترک میکنه و در مصاحبه با خبرنگار داوران را متهم به جانبداری میکنه اما باز محروم نمیشه و در برابر قلعه نویی تا گفت انشالا داوری سلامتی داشته باشیم و داور با عدالت سوت بزند محروم میشه؟ ناکامی در برابر تیمی که پنجره اش بسته بود و آسیایی بود و بازیکنش تکل از پشت میزنه اما حتی کارت زرد نمیگیره و اون یکی شوت میزنه توپ و به سمت هواداران رقیب و بازهم داور بهش کارت نمیده و حتی کمیته انضباطی هم ورود نمیکنه؟ عزیزدل برادر گفتم هم نزن برای همینه!!! چون اینها ناکامی نیست و اثبات حکومتی بودن تیم لنگه. کامنت بنده هم اگر شفاف نبود علتش پاک کردن کامنت قبل از آن است که متاسفانه سایت صلاح ندید در عین آزادی بیان و قداست خبرنگاری چاپش کنه. چون مثل همیشه صحبت با سند در رسانه های ما مشکل سازه. اما یاوه های دوزاری بدون مدرک را دوست دارند. بنده از اعضای مجمع گفتم سانسور شدم همین. از سوابق مدیرعامل و سرمربی و سرپرست تیم گفتم سانسور شدم. از نقش خاله مینو گفتم سانسور شدم. معلومه که نباید مفهوم باشه. رسانه های ما از کامنت ها شترگاوپلنگی میسازند که باقی نفهمند. بنده از درگیری هایی که روبروی هتل شد گفتم که حالا خود امیر قعله نویی به زبان آورده و دروغ فرمانده یگان ویژه طبق معمول رو شده سایت ناراحت شده. از اینکه چرا مدیرعاملتون به آن دروغ استناد میکنه گفتم. خلاصه اینکه گفتم هم نزن و زدی! اعتزاز پرچم ژاپن در تمام استادیوم های کشور نشان از اقتدار قهرمان لیگ برترمون داره و اینکه چقدر تمامی تیمها این قهرمانی ها را به رسمیت میشناسند!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها