خطر وقوع سیل در کوهدشت؛ ساکنان حاشیه کانال مرکزی آماده باشند

شهردار کوهدشت با اشاره به آماده‌باش ستاد بحران شهرداری گفت: خطر وقوع سیل در این شهر وجود دارد و هشدارهای لازم به ساکنان حاشیه کانال مرکزی داده شده‌ است.

خطر وقوع سیل در کوهدشت؛ ساکنان حاشیه کانال مرکزی آماده باشند

موسی طولابی اظهار داشت: ستاد بحران شهرداری شامگاه یکشنبه با توجه به اعلام هواشناسی و دستور گودرز امیری معاون عمرانی استانداری لرستان مبنی بر ورود بارش‌های سیل‌آسا به این شهرستان در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل شد.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرداری کوهدشت، نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌همراه تمامی امکانات و ماشین‌آلات برای مواجهه با خطرات ناشی از سیل به‌حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

شهردار کوهدشت با بیان اینکه کانال مرکزی این شهر لایروبی شده و خاک‌ریزهایی در مناطق شرقی و غربی این کانال با نیوجرسی و کیسه‌های شن برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل کوهدشت ایجاد شده‌ است، عنوان کرد: هم‌چنین تعدادی نیوجرسی در حاشیه سد ساحلی برای جلوگیری از خطرات احتمالی نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام اداره هواشناسی کوهدشت شدت وزش باد در روزهای آینده در استان لرستان بین 70 تا 90 کیلومتر است، به‌همین منظور شاخ‌ و برگ‌های خشکیده درختان برای جلوگیری از هرگونه خطری قطع‌ شده و یا قطع خواهد شد.

طولابی گفت: شامگاه گذشته هشدارهای لازم با خودروی آتش‌نشانی و با بلندگو به ساکنان خیابان بوعلی، انتهای خیابان فردوسی، ساکنان مجاور رودخانه مرکزی و به‌ویژه منازلی که دارای زیرزمین هستند برای آماده‌باش و یا تخلیه منازل برای مقابله با سیل داده شد.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها