خبرهای غیررسمی حکایت از قرار گرفتن نام شهردار پیشین تهران در صدر نامزدهای پیروز پایتخت دارد

بازگشت قالیباف به عرصه قدرت / رقابت بر سر کرسی ریاست آغاز می شود

خبرهای غیررسمی حکایت از قرار گرفتن نام شهردار پیشین تهران در صدر نامزدهای پیروز پایتخت دارد. گفته می شود مرتضی آقاتهرانی هم نفر دوم فهرست نامزدهای پیروز است.

بازگشت قالیباف به عرصه قدرت / رقابت بر سر کرسی ریاست آغاز می شود

این اخبار در فضای مجازی درحالی منتشر شده که دقایقی قبل کار اخذ رای از مردم به اتمام رسیده و شمارش آرا در تهران هنوز رسما آغاز نشده است.

درصورتی که پیش بینی ها درباره راه یافتن قالیباف و آقاتهرانی به بهارستان درست باشد، عملا سرلیست های دو لیست مطرح اصولگرایان در صدر نامزدهای پیروز قرار گرفته اند.

قالیباف سرلیست شورای ائتلاف اصولگرایان بود و آقاتهرانی هم سرلیست جبهه پایداری که البته نام هر دو نفر در روز آخر تبلیغات انتخابات در لیستی به نام وحدت قرار گرفت.

این وحدت البته به آن معنی نیست که این دو در مجلس قرار نیست با یکدیگر برای کرسی ریاست مجلس رقابت کنند.

از قالیباف، آقاتهرانی، مصباحی مقدم و علیرضا زاکانی به عنوان مدعیان کرسی ریاست پارلمان نام برده می شود.

این چهره ها همگی منتقد دولت هستند اما اگر طیف حامی دولت و اصلاح طلبان فراکسیونی قدرتمند در مجلس یازدهم داشته باشند، احتمال رسیدن هر یک از آنها به کرسی ریاست با اما و اگرهایی همراه بوده و ممکت است نام چهره های دیگری چون مجید انصاری و مسعود پزشکیان برای ریاست مجلس مطرح شود.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • رسول
    0

    این چه خبریه دیگه؟؟؟؟؟ هنوز صندوق ها شمارش نشدن اینقدر اما و اگر بین مردم نزارین و بگذارید اول بشمارن بعد اعلام کنید

  • حسین
    0

    ماشا الله؛ خدا قوت سردار

  • ناشناس
    0

    بالاخره اتهامات خانم شهردار سابق چی شد؟

  • حقیقت
    0

    واقعا آفرین و تبریک داره! انتصاب قالیباف را با پرونده عظیم مالی و اقتصادی که در زمان شهرداری داشته و سالهاست در قوه قضاییه مسکوت ماتده و خاک می خورد( حتی بدون چشم بندی به ریاست مجلس! ) بعد از آبادانی و گلستان شدن شهرداری نوبتی هم باشه نوبت مجلسه!

  • مستقل
    0

    چه قدر خوبه از طرف مردم تو انتخابات ریاست جمهوری تو سطح کشور طرد بشی و لیست اموالت رو بدی و به ریش مردم بخندی بعد با طبق و سلام و صلوات ببرنت مجمع تشخیص نظام که روحیه ات افت نکنه و آماده بشی برای انتخابات و بعد یواش یواش ببینی جایی جا نداری قانون انتخابات رو استانی می کنن بعدشم بیای برای انتخابات نامزد بشی بعدشم یه اقلیت بهت رای بدن بعدشم تو فکر ریاست مجلس باشی و بعدشم ..... خیلی خوبه ولی به نظر اینو خدا واسه آدم می خواد یا بندگانش واسه اون

  • ارش
    0

    پيروز انتخابات ؟؟؟؟ مهماني شوراي نگهبان كه نياز به اين همه هزينه و مانور دادن نداره مردم راي ندادن چون مجلس خانه ي اكثريت ملت نيست اينجا بيشتر به كاروانسرا شبيه ا ست

  • مستقل
    0

    چه قدر خوبه از طرف مردم تو انتخابات ریاست جمهوری تو سطح کشور طرد بشی و لیست اموالت رو بدی و به ریش مردم بخندی بعد با طبق و سلام و صلوات ببرنت مجمع تشخیص نظام که روحیه ات افت نکنه و آماده بشی برای انتخابات و بعد یواش یواش ببینی جایی جا نداری قانون انتخابات رو استانی می کنن بعدشم بیای برای انتخابات نامزد بشی بعدشم یه اقلیت بهت رای بدن بعدشم تو فکر ریاست مجلس باشی و بعدشم ..... خیلی خوبه ولی به نظر اینو خدا واسه آدم می خواد یا بندگانش واسه اون پس چرا منتشر نمی فرمایید؟ نکنه به مزاج تان خوش نیامده؟؟!! که البته طبیعی بود منتشر نمی شود

  • حسین
    0

    خوش آمدی ناجی کشور .هرجا بودی و مسئولیت پذیرفتی جهادی وبی منت وچشم داشت کار کردی .جنگ تحمیلی .نیرو هوایی سپاه .انتظامی کشور و شهرداری تهران هرجا بودی به نیکی ازت یاد میشود.ومنشا تحولات عظیم بودی انشا ا... با آمدن به عرصه مدیریت کلان کشور مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها