بیمار مشکوک به کرونا در تهران از مترو به بیمارستان منتقل شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: بیمار مشکوک به ویروس کرونا از ایستگاه شوش به بیمارستان منتقل شد.

بیمار مشکوک به کرونا در تهران از مترو به بیمارستان منتقل شد

فرنوش نوبخت روز پنجشنبه گفت: صبح امروز بیمار مشکوک در ایستگاه مترو شوش مشاهده شد که بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: به علت پاکسازی ایستگاه، مترو شوش به مدت چند دقیقه تعطیل شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: هم اکنون ایستگاه مترو بدون مشکل مشغول خدمت رسانی به مسافران است.

در همین حال، بر اساس اعلام کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ابتلای سه نفر از بیماران بستری در قم و اراک به کرونا تایید شده و بیماران مذکور در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.
دیروز نیز دو بیمار مبتلا به کروناویروس در قم جان باختند.
در عین حال، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی تاکید کرده است: کسانی که در این بیماری گرفتار نارسایی تنفسی شوند کمتر از دو درصد هستند و این بیماری آن حد که مردم تصور می‌کنند نگران کننده نیست.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در شهر «ووهان» مرکز استان هوبی شروع شد و بر اساس آمارها تاکنون ۲ هزار و ۱۴ نفر در جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.

منبع: ایرنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مراد
    0

    چطوریه که این ویروس یکشبه تا قلب ایران اومده؟؟؟چرا هیچکی جوابگو نیست؟؟؟بر اثر این پنهانکاریها وجههء خودتون رو از دست دادید و برای رأی گدایی میکنید!معلوم نیست شاید در ادامه همین سیاست پنهانکاری استانهای غربی هم درگیر شده باشند،لعنت بر باعث و بانیش و کسیکه مسئول مهار این ویروس بوده خدا ریشه تون رو بزنه و با همین ویروس بدرک واصل بشید.

    نظرات شما -
    • حقیقت
      0

      مراد به اعصابت مسلط باش

    • خودم
      0

      سلام پدر من 3ماه پیش بر اثر عفونت ریه فوت شد البته بیماری پدر من توده سرطانی تو ریه بود ولی از تشخیص تا فوت فقط 20روز شد به راحتی با عفونت شدید ریه که دکتری نتونست تشخیص بده پدرم فوت شد دیگه مطمئنم دکترای ما هیچی نمی‌فهمن ما فقط یه موش آزمایشگاهی هستیم دست یه عده بی سواد به نام دکتر....آخرش گفتن یهویی آمبولی ریه تبدیل شده بود خاک بر سر همه دکترای ما ..هیچ وقت نمیبخشم آدمای بی مسئولیت رو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها