آخرین خبرها از زمان معرفی وزرای کابینه/امیری: به هفته بعد نمی‎کشد/معاون پارلمانی می‎مانم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس‎جمهور احتمالا بعد از مراسم تحلیف و طی روزهای آتی وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی خواهد کرد.

آخرین خبرها از زمان معرفی وزرای کابینه/امیری: به هفته بعد نمی‎کشد/معاون پارلمانی می‎مانم

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‎جمهور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا رئیس‎جمهور بنا دارد در مراسم تحلیف امروز لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس تحویل دهد اظهارکرد: فکر نمی‎کنم که رئیس‎جمهور امروز لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس ارائه دهد.

وی تصریح کرد: آیین‎نامه داخلی مجلس به رئیس‎جمهور اجازه می‎دهد که در طی دوهفته وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند که روحانی نیز می‏‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور تاکید کرد: فکر می‎کنم که رئیس‎جمهور بعد از مراسم تحلیف و در هفته جاری وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کند.

امیری خاطرنشان کرد: دولت منتخب طبق روال قانونی می‎تواند در راستای معرفی وزرا در دو هفته وارد عمل شود که البته فکر می‎کنم زودتر از موعد این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به اینکه در دولت دوازدهم چه سمتی دارد تصریح کرد: بنده به مانند این دولت در پست معاونت پارلمانی ابقا شدم چنانچه رئیس‎جمهور خطاب به بنده گفت که شما در جای خودتان در دولت آینده هستید.

پیش از این نیز سایت خبر فوری گزارشی را پیرامون به تعویق افتادن فرآیند معرفی وزرا منتشر کرده بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها