کارت ملی هوشمند روند رأی دادن را تسهیل و تسریع می‌کند

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: همراه داشتن کارت ملی هوشمند، روند رأی دادن را تسریع و تسهیل می‌کند و در غیر اینصورت مراجعه کنندگان می‌توانند با داشتن شماره ملی اقدام به رأی دادن کنند.

کارت ملی هوشمند روند رأی دادن را تسهیل و تسریع می‌کند

حسین غفرانی بعد از ظهر امروز در هجدهمین جلسه ستاد انتخاباتی استان با اشاره به آخرین تدابیر برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، اظهار داشت: همراه داشتن کارت ملی هوشمند روند رای دادن را تسریع و تسهیل می‌کند.

وی افزود: چنانچه مراجعه کنندگان کارت ملی هوشمند خود را همراه داشته باشند در روند رای دادن تسریع و تسهیل ایجاد می‌کنند و در غیر این صورت هم می‌توانند با شماره ملی رای بدهند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان آمادگی تمامی ادارات ثبت احوال استان برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم، گفت: تمامی ادارات ثبت احوال در سطح استان اصفهان آمادگی خدمت رسانی از روز قبل و روز انتخابات را نسبت به ارائه شماره ملی کتبی بدون اخذ هرگونه وجه دارند و متقاضیان می‌توانند اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ستاد انتخاباتی کشور با هماهنگی شورای نگهبان در راستای آن دسته از شناسنامه‌هایی که محل ضرب مهر انتخابات آنان پر شده و جایی برای مهر جدید این دوره ندارد در حال برنامه ریزی و اطلاع رسانی هستند که نزدیک ترین جا را در خود همان شناسنامه در نظر بگیرند و نیازی به تعویض شناسنامه نباشد.

حیدر قاسمی افزود: تعرفه‌ها، دستگاه‌های احراز هویت توزیع شده و همچنین پیش‌بینی‌های لازم درباره اعضای شهر، آموزش‌های لازم، پشتیبانی‌ها و تدارک صورت گرفته و امیدواریم ظرف روزهای باقیمانده تا انتخابات با آمادگی به استقبال انتخابات برویم.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها