جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر

آئین جشن تکلیف ۷ هزار دختر دانش‌آموز کلاس سوم در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر

جشن تکلیف 7 هزار دختر دانش آموز کلاش سوم در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد که از این تعداد 3 هزار و 500 نفر در شهرستان بویراحمد بوده‌اند.

هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 7 هزار دانش آموز دختر و 5 هزار و 400 دانش آموز پسر در این استان به سن تکلیف رسیده‌اند که آئین جشن تکلیف این دانش آموزان به صورت نمادین در حسینیه ثارالله یاسوج و در دیگر شهرستان‌ها به صورت معلم محور اجرایی شده است.

جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر جشن تکلیف ۷ هزار دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها