انصراف ۷۶ نامزد انتخابات مجلس یازدهم در گلستان؛ افزایش ۴ درصدی شعبه‌های اخذ رأی در استان

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان از انصراف ۷۶ کاندیدای مجلس یازدهم در استان خبر داد و گفت: از روز گذشته تاکنون ۱۶ نامزد انصراف خود را اعلام کردند و در حال حاضر ۱۸۳ نفر در رقابت‌های انتخاباتی حضور دارند.

انصراف ۷۶ نامزد انتخابات مجلس یازدهم در گلستان؛ افزایش ۴ درصدی شعبه‌های اخذ رأی در استان

حمید ملک‌حسینی اظهار داشت: از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در استان برای انتخابات مجلس یازدهم تاکنون 76 نفر انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فقط در روز گذشته تاکنون 16 نامزد از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داده‌اند گفت: در حال حاضر 183 داوطلب در رقابت‌های انتخاباتی باقی مانده‌اند که به‌طور میانگین برای هر کسی نمایندگی استان در مجلس 26 نفر با هم رقابت می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان با تأکید بر اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور گسترده مردم در استان فراهم شده است، افزود: برای انتخابات مجلس یازدهم یک‌هزار و 389 شعبه اخذ رأی در استان پیش‌بینی شده که تعداد شعبه‌ها نسبت به انتخابات مجلس دهم 4 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های احراز هویت به‌ازای هر شعبه اخذ رأی در استان گفت: دو روز قبل یک مانور سراسری در برخی شعبه‌های اخذ رأی استان‌ها از جمله 70 شعبه استان گلستان برگزار شد که جزو سه استان برتر کشور بودیم.

ملک‌حسینی در ادامه به شور تبلیغات انتخابات در استان اشاره و بیان کرد: تخلفاتی که تاکنون گزارش شده در حد بنرهای خارج از اندازه قانونی بوده و خوشبختانه مشکل خاصی در استان در این زمینه نداشتیم. هر چند کمیته امحا نیز در شهرستان‌ها فعال است و در صورت بروز تخلف در انجام تبلیغات، اقدام به تهیه گزارش و جمع‌آوری آنها می‌کند. با این حال گزارش خاصی از حوزه‌های انتخابیه استان درباره تخلفات انتخاباتی نداشتیم.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها