روایت رضا رشیدپور از اتفاقی بی‌سابقه در تلویزیون

ضبط برنامه جدید رضا رشیدپور در استودیویی در لویزان آغاز شده است.

روایت رضا رشیدپور از اتفاقی بی‌سابقه در تلویزیون

رضا رشیدپور پس از یک سال دوری از آنتن تلویزیون حالا قرار است با برنامه جدیدی بار دیگر روی آنتن شبکه سه بیاید. برنامه «اتفاق» که ضبط آن چند روزی است با حضور تماشاگران متعدد در استودیو و بخش‌های مختلف و متفاوت آغاز شده است و به نظر می‌رسد به زودی روی آنتن برود.

رشیدپور که باکس صبحگاهی را با «حالا خورشید» در دست داشت، آخرین بار اسفند سال گذشته از آنتن تلویزیون و به قصد استراحت خداحافظی کرد اما این باکس به گروه برنامه‌ساز دیگری سپرده شد که هنوز هم آن را در دست دارند.

پس از آن شایعاتی درباره ممنوع‌التصویری این مجری مطرح تلویزیون شنیده شد. شایعاتی که ماجرای دوری رشیدپور از آنتن را ماجرایی مشابه با آنچه عادل فردوسی‌پور را از آنتن دور کرده می‌دانستند و چندباری با شایعات دیگری که خبر از بازگشت این مجری با برنامه‌های مختلف شامگاهی و صبحگاهی می‌داد تکذیب شدند اما در نهایت قرعه به نام شب یلدا افتاد و ویژه‌برنامه این شبکه برای این شب باستانی که رشیدپور را دوباره به آنتن بازگرداند و خط بطلانی شد بر همه شایعات ممنوع‌التصویری.

در این مدت رضا رشیدپور سرکی هم به سینما کشید و قصد تهیه‌کنندگی فیلمی با عنوان «در رادار بمانید» را داشت. فیلمی که خودش می‌گوید محاسنی که مدت‌هاست صورتش را پوشانده از تست گریم همان فیلم باقی مانده اما از سرنوشت نهایی‌اش چیز دیگری نمی‌گوید.

از سوی دیگر رضا رشیدپور در این ماههای دوری از آنتن بیشتر با توئیت‌هایش خبرساز شد. توئیت‌هایی که بیشتر حول محور تخصص دیگر این مجری یعنی خلبانی می‌چرخید و به موضوعات مربوط به هواپیمایی ربط داشت و در مواردی هم او را به دردسر انداختند و مجبور به پاسخ‌گویی به برخی نهادها کردند.

این روزها اما خبرهای تازه‌ای از برنامه جدید و متفاوت این مجری تلویزیون در راه است. برنامه‌ای که خودش درباره‌اش در مصاحبه با خبرآنلاین می‌گوید: «اگر این اتفاق بیفتد، اتفاق بی‌سابقه‌ای در تلویزیون خواهد بود.»

برنامه‌ای به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما و در ۱۰۰قسمت ۷۵دقیقه‌ای شب‌های پنجشنبه و جمعه روی آنتن خواهد رفت و محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و سیاوش صفاریان‌پور و محمدرضا رضائیان کارگردان آن هستند.

رضا رشیدپور در گفت‌وگویی در حاشیه جشنواره فیلم فجر، درباره «اتفاق» گفت: « این برنامه ترکیب متفاوتی از برنامه‌سازی است. انچه پیش‌بینی شده حدود ۷۰۰تماشاگر در استودیو خواهند بود و کلیت برنامه خیلی دکور و کانسپت متفاوتی دارد که مشابه آن را پیش از این در تلویزیون ایران نداشتیم

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این برنامه مشابه خارجی دارد گفت: «در خارج از ایران قطعا داشتیم مثل قصه‌های سینما که می‌گویند یک روزی تمام می‌شوند، مدل‌های برنامه‌سازی هم آنقدر متکثر نیست که بگویید مشابهش پیدا نمی‌شود قطعا مشابهش ممکن است موجود باشد اما برای تلویزیون ایران یک اتفاق است.»

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ستاره
    0

    چقدر خوب لااقل دوباره با یک برنامه خوب با تلویزیون اشتی میکنم خیلی وقته که تلویزیون جز شبکه نسیم برنامه جذابی نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها