بدقولی در قبال المپیکی‌ها زشت و خنده‌دار است

چهره بی‌حاشیه و المپیکی تکواندوی ایران با انتقاد از بدقولی مسئولان ورزش در ندادن پاداش کسب سهمیه المپیک، گفت: ده درصد نیز از حقوق ۵ میلیون تومانی ما بابت مالیات کسر شده است.

بدقولی در قبال المپیکی‌ها زشت و خنده‌دار است

سید میرهاشم حسینی درباره آماده سازی تیم ملی تکواندو در راه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: از زمان آغاز اردوی تیم ملی واقعا تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و تمامی بچه ها مصمم به کسب نتیجه‌ای خوب در این رقابت‌ها هستند. تمرینات زیر نظر کادر فنی تا زمان اعزام ادامه دارد و به مرور از فشار تمرینات کم خواهد شد. امیدوارم مزد زحماتمان را بگیریم و با دست پر به ایران بازگردیم.

دارنده مدال‌های نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی درباره حضور او و آرمین هادی‌پور دو چهره المپیکی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: کادر فنی تیم ملی صلاح دانست در این رقابت‌ها حاضر شویم و ما نیز طبق خواست سرمربی تیم ملی عازم قهرمانی آسیا خواهیم شد.

وی با تاکید بر کار سخت تیم ملی تکواندو برای کسب نتیجه مطلوب در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: قاره آسیا و کشور کره‌جنوبی مهد تکواندو است و مسابقات قهرمانی آسیا همیشه حساسیت‌های خود را دارد. قطعا کشورهایی مثل کره‌جنوبی و چین با تمامی نفرات اصلی خود پا به این مسابقات می‌گذارند و به همین دلیل هم من و هم دیگر نفرات تیم کار بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت. ان‌شاءالله با دعای خیر مردم به بهترین نتایج برسیم.

نماینده وزن چهارم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با بیان اینکه از آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات برخوردار است، گفت: پیش از حضور در تمرینات تیم ملی پیگیر درمان آسیب‌دیدگی‌ام شدم و خدا را شکر در حال حاضر مشکل خاصی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ندارم.

حسینی درباره دریافت پاداش کسب سهمیه المپیک، خاطرنشان کرد: مسئولان قبل از کسب سهمیه اعلام کردند به نفرات المپیکی برای یک سال ماهیانه مبلغ ۵ میلیون تومان حقوق می‌دهند و همچنین بابت کسب سهمیه پاداش جداگانه پرداخت می‌کنند اما از جمع مبلغ ۶۰ میلیون تومان حقوق ۶ میلیون تومان بابت مالیات کم کردند.

تکواندوکار با آتیه تیم ملی و یکی از شانس‌های کسب مدال در المپیک توکیو، افزود: چند روز پیش به عنوان نیمی از حقوق یک ساله تا المپیک، از مبلغ ۳۰ میلیون تومان مبلغ ۲۷ میلیون تومان برای ما واریز شد و ۳ میلیون تومان به عنوان مالیات از این مبلغ کسر شد. در حقیقت پاداشی که قول داده بودند در کار نبود و تنها حقوق ۵ میلیونی را برای یکسال و آن هم با کسر مالیات به ما پرداخت می‌کنند.

حسینی با انتقاد از بدقولی درباره دادن پاداش به المپیکی‌ها، خاطرنشان کرد: این کار واقعا زشت و خنده‌دار است که پاداش و حقوق را یکی کرده‌اند و ۶ میلیون مالیات کسر کرده‌اند. ما ۳ سال پشت سر هم در مسابقات زیادی حضور داشتیم، وزن کم کردیم و مدام در اردوها بودیم اما با ما اینطور رفتار می‌کنند. هدف ما شاد کردن دل مردم است اما وقتی مسئولان قول می‌دهند باید سر قولشان بایستند. اینطور برخوردها قطعا اثر بدی بر روحیه ورزشکاران می‌گذارد و انگیزه‌مان را کم می‌کند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها