گلایه مهدی یراحی از لغو کنسرتهای مجوزدار / چرا یک نفر می‌تواند کنسرتی که ارشاد به آن مجوز داده را تعطیل کند؟

گلایه مهدی یراحی از لغو کنسرتهای مجوزدار / چرا یک نفر می‌تواند کنسرتی که ارشاد به آن مجوز داده را تعطیل کند؟

مهدی یراحی در مصاحبه اختصاصی با خبر فوری ابتدا به فیلم سینمایی "بیست و یک روز بعد" اشاره نمود و گفت: این فیلم به حس و قلب خودم بسیار نزدیک است. قطعاً در کارهای هنری ایرادات دیده می‌شود اما شخصاً این فیلم را دوست دارم به این علت که موضوعش دغدغه من است. همچنین امسال آلبومی را منتشر نخواهم کرد و ترانه‌های سه‌گانه به مخاطبین تقدیم می‌کنم.
این خواننده سرشناس موسیقی پاپ درخصوص لغو کنسرت‌ها اظهار داشت: در این ایام به علت اینکه بیشتر درگیر ضبط موسیقی برای فیلم‌ها بودم، کنسرت به‌خصوصی نداشتم اما در سال‌های گذشته بسیاری از کنسرت‌های من لغو شدند در حالی‌که مجوز داشتند و بلیط‌فروشی نیز انجام شده بود. حتی بسیاری از کنسرت‌های من در روز اجرا به علت موازی‌بودن و سلیقه‌ای بودن نظرات، لغو شد. وقتی ارگانی همچون وزارت ارشاد مسئولیتی را طبق قانون عهده‌دار می‌شود؛ واقعاً نمی‌دانم چطور می‌شود که شخصی در ارگان و سازمان دیگر، به‌راحتی با حرف یا سخنرانی و اعمال قدرت در جریانی، از روی مجوز وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران عبور می‌کند؟!
چنین اتفاقاتی برای دولت و نظام بد است و درنهایت به ضرر مردم تمام می‌شود و برای وجهه حکومتی نیز خوب نیست. بسیاری از جریان‌ها ادعا می‌کنند که "مگر مسأله‌ی ما کنسرت است؟!"؛ در حالی که بسیاری از مردم به این دلیل به آقای روحانی رأی دادند و بسیار موضوع حائز اهمیتی است چراکه امید به زندگی در جامعه کم شده است و تنها از طریق کارهای فرهنگی و هنری ایجاد می‌شود. مردم فقط به‌دنبال سیرشدن شکم نیستند بلکه باید حالشان خوب باشد.

در زیر فیلم مصاحبه اختصاصی خبر فوری با مهدی یراحی قابل مشاهده است.

15

حجم ویدیو: 17.34M | مدت زمان ویدیو: 00:06:25 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها