بارش کم‌سابقه برف خلخال در ۵۰ سال اخیر/ پرسه زدن گرگ‌های گرسنه در خیابان‌های خلخال

بارش کم سابقه برف در شهرستان خلخال منجر به بروز مشکلاتی در تردد شهروندان و مسافران شده است.

بارش کم‌سابقه برف خلخال در ۵۰ سال اخیر/ پرسه زدن گرگ‌های گرسنه در خیابان‌های خلخال

با بارش سنگین برف در خلخال از توابع جنوب استان اردبیل، تردد در این شهرستان به سختی انجام پذیرفته و مسدود شدن بسیاری از کوچه های این شهر را شاهد هستیم.

بارش ها از دو روز گذشته آغاز شده و در حال حاضر بارش‌ها در منطقه قطع شده و کولاک و وزش باد تند از جمله پدیده‌های غالب هستند و تلاش برای بازگشایی کامل روستاها و معابر این شهر همچنان ادامه دارد.

روز گذشته از طریق اقوام 4 کوهنورد که به مناطق ییلاقی از مسیر اسالم - خلخال رفته بودند به جمعیت هلال احمر استان گزارشی مبنی بر گم شدن 4 کوهنورد داده شد که به‌دلیل عدم امکان دسترسی زمینی به منطقه، بالگرد جمعیت هلال احمر استان گیلان برای نجات افراد به محل مذکور اعزام شد.

در سه مرحله نجاتگران جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند اما با توجه به‌وجود برف دو متری در منطقه، برنامه‌ریزی اعزام امدادرسانی از طریق بالگرد انجام شد.

در سطح شهرستان ارتفاع برف به بیش از 4 متر می‌رسد و در برخی از نقاط کوهستانی این شهرستان نیز شاهد سقوط بهمن هستیم و امروز در مسیرهای کوهستانی منطقه شاهرود از سه نقطه بهمن سقوط کرده است که خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.

در شهر خلخال با تلاش دستگاه‌های اجرایی مربوطه و دستگاه‌های امدادی 50 درصد از معابر را بازگشایی شده و هم اکنون 65 روستان نیز در محاصره برف قرار دارد و نیرو های امدادی نیز در تلاش هستند.

یکی از دلایل قابل توجه این است که با توجه به بارش برف و سردی هوا در خیابان‌های این شهرستان گرگ‌های گرسنه پرسه می‌زنند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    ناراحت گرگها نباشید انها دنبال برادرشان ترامپ میگردنند چون میدانندبزودی گرگ وحشی ترامپ نابودمیشود برده های ترامپند زوزه میکشند الفرار ترامپ کجایی

    نظرات شما -
    • ۰۰۰۰۰
      0

      هر هرهرهرهر مسخره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها