دیدار ضدایرانی پمپئو با مقام ارشد سعودی

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با همتای سعودی خود بر همکاری دوجانبه واشنگتن-ریاض برای مقابله با آنچ عملکرد بی‌ثبات کننده ایران خواند ، تاکید کرد.

دیدار ضدایرانی پمپئو با مقام ارشد سعودی

به نقل از شینهوا، بنا بر اعلام واشنگتن، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه با فیصل بن فرحان همتای سعودی خود در واشنگتن دیدار کرده است. ایران یکی از محورهای اصلی گفتگو میان این دو مقام ارشد آمریکایی و سعودی بوده است.

مایک پمپئو در صفحه شخصی خود در توئیتر تصویری از این دیدار منتشر کرده و نوشته است: علاوه بر اهمیت ویژه ای که مشارکت دوجانبه آمریکا و عربستان دارد، ما بر رفتارهای بی ثبات کننده ایران نیز مقابله می کنیم. کاهش تنش ها در یمن جزو منافع مشترک ما محسوب می شود و از دیدار با فرحان با هدف بررسی مساطئل منطقه ای خوشحالم.

منبع: شفقنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • mmp
    0

    اعوذبالله من الشیطان العین الرجیم

  • مزهکن
    0

    جالب و خنده دار است ، آنهایی که ظلم میکنند و مردم بی گناه را مورد آماج موشکها قرار میدهند و آنها را به فجیع ترین وضع میکشند ، حال دورهم می نشینندو با گستاخی و پرروی هر چه تمامتر ایران را که منشأ صلح و ثبات و امنیت در منطقه است را بی ثبات میدانند!!!!!!! در ضرب المثلی هست که میگوید ؛ آدم دروغگو ، کم حافظه است. آنچه که پیداست شماها جز غارت و کشتن و چاپیدن ملتها کار دیگری بلد نیستید و حتی توانش را هم ندارید. بروید و مردم خودتان را به کشتن ندهید. روزی خواهد آمد که شماها از ترس و وحشت اسمهایتان را در کف دستهایتان مینویسید تا فراموش نکنید. ما جلوی آمریکای تروریست و اسرائیل کودک کش ایستاده و آنها باید از منطقه خارج شوند.

  • ح
    0

    این دوتافیافشون ب همه چیز میخوره ب غیراز دیپلمات مخصوصا اون ماله کش تروریست امریکا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها