افزایش شمار تلفات ویروس کرونا به ۱۳۱۰ نفر / تنها در روز چهارشنبه ۲۴۲ نفر جانشان را از دست دادند

مقامات چین اعلام کردند که شمار جانباختگان ویروس کرونا در این کشور به بیش از هزار و سیصد نفر رسیده است.

افزایش شمار تلفات ویروس کرونا به ۱۳۱۰ نفر / تنها در روز چهارشنبه ۲۴۲ نفر جانشان را از دست دادند

کمیته بهداشت استان «هوبی» در مرکز چین که محل اصلی شیوع نسل جدید ویروس کرونا به شمار می آید، بامداد امروز (پنج شنبه) در گزارش روزانه خود در این باره اعلام کرد که با مرگ دست کم ۲۴۲ تن دیگر از مبتلایان به این ویروس کشنده در این استان ظرف ۲۴ ساعت گذشته، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده و در نتیجه آن نیز شمار قربانیان در استان مذکور به دست کم هزار و ۳۱۰ افزایش یافته است.

کمیته بهداشت استان هوبی در این باره همچنین تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته و در جهش بی سابقه دیگری، ۱۴ هزار و ۸۴۰ مورد جدید ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا در این استان به ثبت رسید که این نیز به معنای افزایش شمار افراد مبتلا به این ویروس کشنده در استان به بیش از ۴۸ هزار نفر می باشد.

بنا بر آمار کمیته بهداشت استان هوبی، نزدیک به سه هزار و ۴۴۰ فرد مبتلا به نسل جدید ویروس کرونا بهبودی پیدا کردند در حالی که نزدیک به ۳۳ هزار نفر در مراکز پزشکی تحت درمان هستند و بیش از پنج هزار و ۶۴۰ تن از آنها در وضعیت وخیمی به سر می بردند.

این در حالی است که با آمار جدید قربانیان و مبتلایان به نسل جدید ویروس کشنده کرونا در استان هوبی، شمار قربانیان این ویروس کشنده در سراسر چین به دست کم هزار و ۳۵۵ نفر افزایش یافته و شمار مبتلایان به آن در این کشور نیز به نزدیک ۶۰ هزار نفر می رسد.

منبع: شفقنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها