راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستای استان آذربایجان غربی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از شب گذشته تاکنون راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا با تلاش شبانه‌روزی راهداران بازگشایی شد.

راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستای استان آذربایجان غربی بازگشایی شد

ارسلان شکری با اعلام این خبر اظهار داشت: طی چند روز گذشته با بارش شدید برف و کولاک در اغلب محورهای ارتباطی آذربایجان غربی راه ارتباطی بیش از 400 روستا مسدود شده بود که این رقم به شب گذشته به 300 روستا رسیده بود که از شب گذشته تاکنون راه ارتباطی 100 روستا بازگشایی شده و عملیات بازگشایی مابقی محورهای روستایی نیز در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت جوی محورهای مهاباد - سردشت، مهاباد - بوکان، ماکو - آواجیق و خوی - چالدران کولاکی بوده و محورهای ایرانخواه - تکاب و دندی - تکاب به علت کولاک و عدم دید کافی مسدود است.

شکری با بیان اینکه تردد در محورهای ارتباطی مسدود شده ممنوع است، یادآور شد: ضروری است مردم از هرگونه سفر غیرضروری به محورهای دارای کولاک اجتناب نموده و در صورت ضرورت از ایمنی وسایل نقلیه اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: اولویت در بازگشایی محورهای ارتباطی مربوط به راه‌های اصلی و شریانی بوده و سپس عملیات برفروبی در راه‌های فرعی و روستایی انجام می‌شود و تلاش می‌شود تا بیست و چهار ساعت آینده کلیه راه‌های روستایی مسدود شده بازگشایی شوند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها