عکس/ تصویری کم‌نظیر از صبح برفی در حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)

تصویر زیر عکسی جالب است از صبح برفی در حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع). دیشب در کربلا برف نسبتا سنگینی آمد و بین الحریمن را سفید پوش کرد.

عکس/ تصویری کم‌نظیر از صبح برفی در حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رضا
    0

    سلام بر ابوالفضل العباس

  • محسن
    0

    به به جانم فدایت آقا جان

  • ناشناس
    0

    هر قومی که نتواند سره از ناسره ی دین و مذهب را باقرآن و عقل تشخیص دهد نه خدا را شناخته و نه دین و نه مذهب را. این قوم با داشتن قرآن در خانه و داشتن عقل در سر و بهره نجستن از این ارزشهای الهی تمام نیکی کاریهای عمر خود را با انبوهی از بافته های بی پایه ی اثبات ناپذیر ذهن بشری ناقص خود و امثال خویش ، بنا بحکم خداوند در قرآن ، به تباهی سپرده است. شگفتا که بشر در کارهای مادی خود در شناخت سره از ناسره ی آنچه که باید انجام دهد و آنچه را که نباید بکند برای عقل ارزش می شناسد ؛ أما و قتی که به شناخت دین خدا می رسد عقل خود را تاقچه بالا می گذارد. شما را به خدا قسم اگر به رفتارهای من در آوردی خویش بنام دین و مذهب با دلیل بی خدشه ی قطعی اطمینان دارید فقط یک آیه ی محکم و مفصل از قرآن و یک دلیل عقلی انکار ناپذیر بیاورید که آلوده و بدنام کردن بزرگان دین با من در آوردیها و خرافات را بتواند برای شما آشکارا تجویز کند.

  • ناشناس
    0

    بد ترین دشمنی علیه دین و مذهب و اهل بیت در لباس دوستی --- اصرار روز افزون و پیوسته و بی پروای شاعران و مداحان و روضه خوانان و خطبای منبر بر بستن فراورده های تخیلات بی پایه ی ذهن خود از من در آوردیها و خرافات متضاد و متعارض با محکمات مفصل قرآن کریم و با اصول متین استدلال عقلی با بهره جویی از احادیث و روایات جعلی اثبات ناپذیر و با بهانه ی دروغین دفاع از ولایت مداری و مودت اهل بیت مظلوم پیامبر اسلام بد ترین دشمنی علیه خدا و پیامبر و بد ترین دشمنی علیه دین خدا و مذهب تشیع است و دادن برنده ترین سلاح به دست دشمنان برای تخریب اذهان مسلمانان علیه دین و مذهب تشیع و برای تامین اهداف پلید استعمار گران است که پرچم منحوس آن را سر کردگان مزدور تشیع لندنی دین فروش امروز در دستان پلید خود گرفته اند و صدها میلیون مردم پاک دل محب اهل بیت را با این سلاح در ترویج کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی خود سر کیسه می کنند و می چاپند. مطابق با هشدارهای محکم و مفصل قرآن سهم جنایکارانه ی بزرگ و ننگین این دشمنی علیه دین و مذهب و علیه خدا و رسول و اهل بیت مظلوم آن حضرت را روز قیامت دین شناسان خاموش یا مدارا کننده با این ظلم فجیع به دوش خواهند کشید و نتیجه ی شوم آن را خود ناگزیر در صحیفه اعمال خویش خواهند دید و پیامدهای نابود کننده آن را خود ناگزیر تا ابد تحمل خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها