ساعی: المپیک از حالا برای ما شروع شده است

مدیر فنی تیم‌ ملی تکواندو گفت: با توجه به اینکه رنک ورزشکاران تا یک ماه قبل از المپیک محاسبه می‌شود، باید گفت المپیک از حالا برای ما شروع شده است.

ساعی: المپیک از حالا برای ما شروع شده است

هادی ساعی درمورد شرایط تیم ملی تکواندوی ایران و حضور این رشته در المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: در المپیک نمی‌توان گفت که همچون گذشته فقط کره شانس مدال دارد. تکواندو در دنیا گسترده شده است. ما هم چند رویداد از جمله قهرمانی آسیا را در پیش داریم. با توجه به اینکه رنک ورزشکاران تا یک ماه قبل از المپیک محاسبه می‌شود، باید گفت المپیک از حالا برای ما شروع شده است.

وی ادامه داد: هر تورنمنتی که حضور پیدا می‌کنیم، به جایگاه ورزشکاران ما در المپیک ربط دارد. باید رنکینگ خود را حفظ کنیم و در تلاش باشیم که ملی‌پوشان در تورنمنت‌های مختلف عملکرد خوبی داشته باشند. رصد حریفانِ ایران هم از دیگر وظایف ما است.

قهرمان المپیک و جهان خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها می‌توانند 100 امتیاز دیگر کسب کنند و این شرایط برای ما هم وجود دارد، اما یک دوره از مسابقات به میزبانی فلسطین اشغالی برگزار می‌شود و ما نمی‌توانیم در این پیکارها حضور پیدا کنیم؛ بنابراین باید 80 امتیاز باقی مانده را به نام خود ثبت کنیم. 20 امتیاز هم در تورنمنت فجرکاپ به میزبانی کیش تقسیم می‌شود که در آنجا هم شانس بالایی داریم.

ساعی در پاسخ به این سوال که رشته تکواندو بعد از انقلاب چقدر پیشرفت داشته، تصریح کرد: ما هر افتخاری در تکواندو کسب کردیم، بعد از انقلاب بوده است. در این مدت ورزشکاران تلاش کردند و تمام اعضای خانواده تکواندو دست به دست هم دادند تا ما در دنیا صاحبنام شویم. انتظارات از تکواندوی ایران بالا رفته است و همه انتظار کسب مدال در المپیک دارند. از طرفی مردم به عنوان سومی در جهان هم راضی نمی‌شوند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها