کارگزاران نتوانست لیستی ۳۰ نفره در تهران را پر کند؛ به ۱۵ یا ۱۶ نفر رسیدیم / واکنش رئیس شورای شهر به انتصاب فرزند موسوی لاری به عنوان شهردار منطقه ۹ + فیلم

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: در جلسه انتخاباتی این حزب نتوانستیم در تهران به لیستی ۳۰ نفره برسیم و به ۱۵ یا ۱۶ نفر رسیدیم.

کارگزاران نتوانست لیستی ۳۰ نفره در تهران را پر کند؛ به ۱۵ یا ۱۶ نفر رسیدیم / واکنش رئیس شورای شهر به انتصاب فرزند موسوی لاری به عنوان شهردار منطقه ۹ + فیلم

محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران در نشستی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران گفت: همان گونه که اعلام شده شورای عالی اصلاح طلبان لیستی برای انتخابات نمی‌دهد، اما احزاب به صورت جداگانه می‌توانند لیست بدهند و توصیه هم شده که لیست بدهند.

او افزود: در حال حاضر احزاب مشغول هستند تا ببینند آیا از میان کاندیدا‌های باقی مانده و تاییدصلاحیت شده می‌توانند لیست کاملی بدهند تا به میدان بیایند یا نه.

هاشمی ادامه داد: ما خودمان دیروز در کارگزاران جلسه داشتیم، اما نتوانستیم ۳۰ نفر را پر کنیم؛ به ۱۵ یا ۱۶ نفر رسیدیم. امروز هم دوباره جلسه داریم تا بتوانیم لیست ۳۰ نفره را پر کنیم. بعد که احزاب لیست‌های خود را درآوردند می‌توانند با هم ائتلافاتی هم داشته باشند. مثلا ممکن است ما در کارگزاران نتوانیم به ۳۰ نفر برسیم بلکه ۱۵ نفر را معرفی کنیم و بقیه را از احزاب دیگر قرض بگیریم.

او درباره دست باز اصولگرایان برای انتخاب لیست به دلیل تعدد کاندیدا‌ها و در مقابل دست بسته اصلاح طلبان با لحنی شوخ طبعانه گفت: بله، این منصفانه نیست. اما خداوند طرفدار مستضعفین است و امیدواریم که مستضعفین را کمک کند.

هاشمی در بخش دیگری از این نشست درباره حواشی انتصاب فرزند موسوی لاری به عنوان سرپرست شهردای منطقه 9 توضیحاتی ارائه داد.

او گفت که مفاخریان شهردار پیشین این منطقه یکی از 5 مدیر برتر مناطق شهرداری تهران بود و اعضای شورا به این برکناری اعتراض داشتند.

او با اشاره به بحث بر سر این موضوع در نشست هم اندیشی اعضای شورا گفت که جمع بندی این بود که برکناری مفاخریان به خاطر اتفاقاتی که در مراسم افتتاح زیرگذر استاد معین در محدوده خیابان آزادی تهران که در آن شماری از اعضای محله به اعتراض دست زدند، رخ داد بوده است.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرانک
    0

    احتمالا به این نتیجه رسیدن که دیگه مردم به هر کسی که در لیستشون باشه رأی نمیدن از دادن لیست منصرف شدن. شاید به صورت انفرادی و ناشناس بتونن دوباره وارد مجلس بشن و دوباره جیب خودشون رو پر کنن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها