گفت‌وگویی کوتاه با جهانبخش درباره عکس‌هایش با پورشه

علیرضا جهانبخش موفق شد بهترین بازیكن ماه ژانویه باشگاه برایتون شود. او نه‌تنها این عنوان را به دست آورد، بلكه عنوان بهترین گل ماه را هم از آن خود كرد. بعد از كسب این دو عنوان تصاویری از جهانبخش كنار دو پورشه منتشر شد.

گفت‌وگویی کوتاه با جهانبخش درباره عکس‌هایش با پورشه

رسانه‌های ایران بعد از انتشار تصاویر جهانبخش كنار دو دستگاه پورشه 911 كه گرانترین خودروی این كمپانی به حساب می‌آید اعلام كردند او آنها را به عنوان كادو دریافت كرده است. منتهی برای همه این سؤال به وجود آمد كه مثلا اگر بازیكنی در یك سال ۵ ماه بهترین بازیكن تیمش شود و حداقل یك بار هم عنوان برترین گل ماه را مال خود كند، شش خودروی گرانقیمت پورشه جایزه می‌گیرد؟ قیمت تقریبی این خودرو هم از صد هزار دلار شروع می‌شود و بسته به آپشن‌ها افزایش پیدا می‌كند. باشگاه برایتون هم اینقدر پول ندارد كه بخواهد از این هزینه‌ها كند یا اسپانسری برای چنین باشگاهی مدام ماشین بدهد.

برای روشن شدن این موضوع سراغ خود جهانبخش رفتیم. او در واكنش به این خبر لبخندی زد و گفت: «نه، پورشه‌ای به ما نمی‌دهند. این شركت خودروسازی اسپانسر ماست. فقط عكس یادگاری می‌گیریم. همین.»

وقتی با شوخی به جهانبخش گفتیم اگر پورشه می‌دادند در پاركینگش جا نداشت، با لبخند ادامه داد: «اگر بدهند من پاركینگش را جور می‌كنم! ولی خارج از شوخی این كاری است كه همه باشگاه‌ها می‌كنند و تنها به عكس یادگاری خلاصه می‌شود. این چیزی است كه در قراردادهای باشگاه و اسپانسر هست.»

جهانبخش درباره انتخاب گلش به عنوان انتخاب بهترین گل ماه لیگ برتر گفت: «خوشحالم بابت این اتفاق. آن گل برایم ارزشمند و مهم بود. نباید فراموش كرد كه من به تنهایی آن را به ثمر نرساندم و همه تیم نقش داشتند. انگیزه بیشتری گرفته‌ام تا بتوانم بازی‌های بهتری برای تیمم انجام دهم.»

منبع: جام‌جم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها