‌ویزیت رایگان ۳۴۰ اهوازی در طرح ‌خدمت‌رسانی ‌شهید ‌سلیمانی ‌+ تصاویر

مسئول اجرایی‌طرح‌خدمت‌رسانی شهیدحاج‌قاسم‌سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در اردوی جهادی دو روزه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیش از ۳۴۰ نفر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند.

‌ویزیت رایگان ۳۴۰ اهوازی در طرح ‌خدمت‌رسانی ‌شهید ‌سلیمانی ‌+ تصاویر

افسانه‌عبدالله‌زاده اظهار داشت: این طرح در راستای برنامه‌های مردم‌یاری گره‌جهادی‌راه‌ِخدا و به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر و چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی‌انقلاب‌اسلامی برگزار شد.

وی درباره این اردوی جهادی دو روزه افزود:در این اردوی جهادی6 نفر از پزشکان‌ جهادگر و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.در مجموع در این اردو بیش از340 نفر از مردم مناطق کلگه (شهرستان‌مسجدسلیمان ) و حصیرآباد(شهرستان‌اهواز ) ویزیت تخصصی پزشکی در حوزه بیماری‌های داخلی، زنان و زایمان، اطفال، قلب و عروق دریافت کردند.

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: غربالگری و پایش‌سلامت اهالی مناطق‌هدف درخصوص شنوایی‌سنجی، گفتار درمانی و سنجش بینایی کودکان از دیگر خدمات ارائه شده در این برنامه جهادی بود.

مسئول اجرایی‌طرح‌خدمت‌رسانی شهیدحاج‌قاسم‌سلیمانی در باره جزییات این اردو بیان داشت: در این طرح جهادی، 317 نفر از مراجعین، خدمات را تحت نظارت اساتید و تکنسین‌های این حوزه‌ دریافت و تمهیدات لازم جهت ارجاع افراد دارای عارضه به مراکز درمانی صورت گرفت.

این دانشجوی دانشگاه‌‌ علوم‌‌ پزشکی‌‌ جندی‌شاپور‌‌ اهواز گفت‌: در کنار خدمات‌درمانی، برنامه‌های آموزشی با هدف ارتقاء‌ سطح‌‌ سواد سلامت اجراء و محصولات‌فرهنگی از سوی کارگروه‌های فرهنگی بین مردم روستاها توزیع شد.

عبدالله‌زاده با اشاره به تأثیرات بسیار مثبت برنامه‌های جهادی بر جهادگران افزود: مقام معظم رهبری در این رابطه می‌فرمایند "جهاد‌ِخدمت‌رسانی، پیش از سود رساندن به گیرنده‌ی خدمت، به خود‌ِخدمت‌رسان سود میرساند و دل کندن از بهره‌های شخصی برای بهره‌رساندن به دیگران، دل را روشنی و ذهن و اندیشه را ارتقاء و اراده را قوت می‌بخشد و فراتر از همه، رضای الهی را جلب می‌کند.

مسئول اجرایی‌ طرح‌ خدمت‌رسانی‌ شهید حاج‌ قاسم‌ سلیمانی در پایان از حمایت‌حوزه فرهنگی‌دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور‌‌ و همیاری گروه‌‌جهادی‌‌راسخون، شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان و هیئت‌امنای‌‌ مسجد‌ امام خمینی(ره‌ حصیرآباد تشکر و اظهار داشت: این گروه در ماه‌های آینده دوره جدید اردوی جهادی را در مناطق محروم آغاز می‌کند.

گروه‌حرکت‌های‌جهادی راه‌‌ِخدا مجموعه‌ای متشکل از اساتید، پزشکان، دانش‌آموختگان و دانشجویان که نزدیک به یک دهه در عرصه خدمت‌رسانی در مناطق محروم در حوز‌ه‌های بهداشتی، درمانی و فرهنگی-آموزشی فعالیت می‌کند.

‌ویزیت رایگان ۳۴۰ اهوازی در طرح ‌خدمت‌رسانی ‌شهید ‌سلیمانی ‌+ تصاویر ‌ویزیت رایگان ۳۴۰ اهوازی در طرح ‌خدمت‌رسانی ‌شهید ‌سلیمانی ‌+ تصاویر ‌ویزیت رایگان ۳۴۰ اهوازی در طرح ‌خدمت‌رسانی ‌شهید ‌سلیمانی ‌+ تصاویر ‌ویزیت رایگان ۳۴۰ اهوازی در طرح ‌خدمت‌رسانی ‌شهید ‌سلیمانی ‌+ تصاویر

‌ویزیت رایگان ۳۴۰ اهوازی در طرح ‌خدمت‌رسانی ‌شهید ‌سلیمانی ‌+ تصاویر

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها