۶۳۱ خانواده مددجوی ایلامی خانه‌دار می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تا پایان امسال تعداد ۶۳۱ خانواده مددجوی این نهاد از طریق طرح مشترک کمیته امداد و سپاه پاسداران خانه‌دار می‌شوند.

۶۳۱ خانواده مددجوی ایلامی خانه‌دار می‌شوند

«ضیاء رضایی» در حاشیه واگذاری تعدادی از این واحدهای مسکونی در شهرستان ایوان، اظهار کرد: این طرح که هدیه مقام معظم رهبری برای نیازمندان و مددجویان استان بوده از سال ۹۵ در دو فاز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در فاز نخست این طرح ۴۰۹ واحد پس از تکمیل تحویل خانواده‌های مددجو و نیازمند این نهاد در شهرستان‌های مختلف شد، گفت: فاز دوم این طرح نیز۲۲۲ واحد بوده که تاکنون ۱۹۰ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی این واحدها نیز تا پایان امسال تکمیل و واگذار می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در سال ۹۸ بیش از ۹۰۰ مورد خدمات عمرانی و مسکن برای مددجویان این نهاد با تخصیص 45 میلیارد ریال انجام شده و یا در حال انجام است.

«سردار جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» استان ایلام نیز در مراسم، با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی خدمت به محرومان و نیازمندان است ، گفت: سپاه نیز در قالب برنامه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی برنامه های گوناگونی در این زمینه دارد.

وی افزود: در این زمینه با همکاری کمیته امداد استان ایلام پروژه های مختلفی را در طول سال اجرایی می کنیم که مشارکت در ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی یکی از این پروژه ها است.

وی افزود: امروز در فاز دوم این طرح در شهرستان ایوان تعداد ۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل شد که در این زمینه علاوه بر تسهیلات بانکی ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها