چپریان: فرصت ۱۸ دقیقه‌ای تبلیغات برای نامزدهای انتخابات خبرگان در رسانه ملی

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی گفت: نامزد انتخابات میان دوره مجلس خبرگان ۱۸ دقیقه فرصت تبلیغات در رسانه ملی دارد.

چپریان: فرصت ۱۸ دقیقه‌ای تبلیغات برای نامزدهای انتخابات خبرگان در رسانه ملی

محمد رضا چپریان در مراسم قرعه کشی نامزد‌های اولین میان دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری استان تهران اظهار کرد: ضبط برنامه نامزد‌ها در محل کار یا هر کجایی که خودشان تشخیص می‌دهند انجام می‌شود به شرطی که عدالت رعایت شود و یک نوع دکور پشت صحنه برای همه نامزد‌ها باشد، که یکسان نیز خواهد بود.

او افزود: پخش برنامه نامزد‌ها از شبکه پنج سیما و شبکه رادیویی تهران خواهد بود، تعداد پخش و بازپخش برنامه‌ها در شبکه پنج و رادیو دو بار خواهد بود یعنی یک بار برنامه اصلی و یک بار نیز برنامه بازپخش است.

چپریان ادامه داد: جدول طوری طراحی شده است که هر نامزد یک برنامه صبح و برنامه عصر داشته باشد که ممکن است برنامه اصلی صبح یا بعداز ظهر باشد و برنامه بازپخش برعکس آن.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی با بیان این که نوبت تبلیغات نامزد‌ها براساس قرعه کشی است که هم اکنون انجام می‌شود، گفت: خود نمایندگان نامزد‌ها قرعه را برمی دارند و برای آنان که نماینده‌ای ندارند، یکی از اعضای کمیسیون بازرسی تبلیغات قرعه کشی را برمی دارد.

چپریان افزود: انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم زمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است و در پنج استان تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم انتخابات خبرگان نیز برگزار می‌شود. تعداد کرسی‌ها برای این ۵ استان ۷ کرسی است که ۳ کرسی آن در تهران است.
او ادامه داد: ۲۸ نفر از نامزد‌ها نیز برای این ۵ استان تایید صلاحیت شده اند که ۱۶ نفر آن‌ها در استان تهران هستند.

دبیر ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان نامزد‌ها در این جا حضور دارند که البته تبلیغات نامزد‌های انتخابات خبرگان رهبری از ۹۸/۱۱/۱۷ شروع شده است و تا صبح اول اسفند ادامه دارد و از امروز به بعد نیز به قید قرعه در رسانه ملی تبلیغات شان را انجام می‌دهند.

چپریان گفت: در استان تهران در ستاد انتخابات رسانه ملی مراسم قرعه کشی انجام می‌شود، اعضای کمیسیون بازرسی تبلیغات در این مراسم حضور دارند و در سایر استان‌ها نیز مرکز هر استان متولی تبلیغات نامزد‌ها خواهد داد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها