۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در سیستان وبلوچستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی ۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، خاش و کنارک دستگیر و ۱۹ فقره سرقت کشف شد.

۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در سیستان وبلوچستان دستگیر شدند

سردار قنبری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه ۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، خاش و کنارک با هماهنگی‌های قضائی طی هفته روز گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها چند قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو پژو، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۴ دستگاه تلفن همراه سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و وجه نقد، ۸ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، ۲ فقره سرقت به عنف مغازه و ۲ فقره سرقت به عنف کیف پول اعتراف کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این راستا در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه اسلحه کلاش، ۲ قبضه کلت کمری، ۴۷ فشنگ جنگی و ۵ تیغه چاقو کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی تصریح کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها