رئیس قوه قضائیه:

ایستادگی بوشهری‌ها در مقابل انگلیس و آمریکا مثال‌زدنی است

رئیس قوه قضائیه گفت: بوشهر از اصیل ترین استان‌های کشور است که در تاریخ خود خدمات بزرگی به استقلال و امنیت کشور داشته و نقش کرانه خلیج فارس و مردم این استان در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نقش مثال زدنی است.

ایستادگی بوشهری‌ها در مقابل انگلیس و آمریکا مثال‌زدنی است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: مسئولان عالی قضایی کشور امروز دیداری با مردم حماسه ساز و شهید پرور بوشهر دارند که این توفیق بزرگی برای ما است.

وی اظهارداشت:مردم سختکوش استان بوشهر و خانواده معزز و مکرم شهیدان، جانبازان و ایثارگران در این استان برای مردم کشور ما به عنوان چهرههای مقاوم و مردمی با صلابت معرفی شده‌اند.

رئیسی، دیدار با مدیران استان بوشهر در شورای اداری این استان، نشست با مسئولان و همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه را از جمله برنامه‌های خود در سفر به استان بوشهر عنوان کرد.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: ۱۷ گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های آن مسئول بررسی مسائل و مشکلات و عملکرد واحدهای مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته هستند که در بخش پایانی سفر در شورای عالی قوه قضائیه در خدمت نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، استاندار و مدیران قضایی این استان مسائل و مشکلات استان را بررسی و مرور خواهیم کرد و به میزانی که می‌شود در استان و اگر امکان نداشته باشد در مرکز نسبت به آنها تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه به همراه یک هیات عالی رتبه قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به بوشهر سفر کرد و در چارچوب این سفر با مردم، مدیران و قضات استان بوشهر دیدار می‌کند.

دیدار با مردم استان بوشهر در مصلای نماز جمعه ، شرکت در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، شورای عالی قضایی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و گفت وگو با خبرنگاران از برنامه های رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر است.

همچنین شماری از معاونان و مدیران کل این قوه روز گذشته در سفر به شهرستان‌های استان بوشهر مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی کردند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها