پنهان‌کاری فدراسیون فوتبال در فرصت طلایی فوتسال بانوان + دعوتنامه برزیل

در حالی که فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی فوتسال زنان ایران را به جام جهانی کوچک دعوت کرده بود اما فدراسیون ایران با پنهان کاری در این زمینه باعث از دست رفتن فرصت حضور در این تورنمنت شد.

پنهان‌کاری فدراسیون فوتبال در فرصت طلایی فوتسال بانوان + دعوتنامه برزیل

فدراسیون فوتبال برزیل ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی فوتسال بانوان ایران را به تورنمنت برزیل که از آن به عنوان جام جهانی کوچک فوتسال زنان یاد می‌شود، دعوت کرد اما مسئولان فدراسیون هیچ خبری از این دعوت منتشر نکردند تا این فرصت در سکوت از دست برود.

میزبان (برزیل) در این نامه اعلام کرد که کلیه هزینه‌های تیم‌ ایران شامل هزینه ۲۳ نفر (۱۴ بازیکن و ۹ کادر)، اسکان، تغذیه، نقل و انتقال داخلی و حتی پول خشکشویی البسه تیم ایران در طول این تورنمنت را پرداخت می‌کند و تنها هزینه تهیه بلیت برعهده ایران است. برزیل در این نامه عنوان کرده بود که ایران باید تا تاریخ ۳۰ ژانویه( ۱۰ بهمن) اعلام آمادگی کند و تا ۱۰ جوئن(۲ ۱ خرداد) اسامی نفرات اعزامی خود را ارائه دهد اما این اتفاق نیفتاده است.

فدراسیون نه تنها دعوت از بانوان ایران برای حضور در این مسابقات را اعلام نکرده بلکه با پنهان کاری باعث شد تا زمان نیز بگذرد و امکان شرکت برای تیم ملی وجود نداشته باشد، در حالی که شرکت در این مسابقات باعث پیشرفت فوتسال زنان می‌شد و می‌توانست نقش مهمی در دیده شدن آنها داشته باشد.

با پیگیری خبرنگار ایسنا، کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان از چنین دعوتنامه‌ای ابراز بی‌طلاعی کرد. اما سوال اینجاست که چرا فدراسیون در شرایطی که بخش زیادی از هزینه‌ها بر عهده میزبان بوده پنهان کاری کرده است تا چنین فرصتی برای زنان فوتسال ایران از دست برود؟ آیا توجیهی برای این پنهان کاری وجود دارد؟ نقش لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون در حمایت از بانوان در این زمینه چه بوده است؟

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • میلاد
    0

    عاقل باشن مهاجرت میکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها